Hlavní navigace

Značka

Digitální agentura Dobrý web mění značku. Nově se jmenuje Sherpas

Po čtrnácti letech na trhu mění digitální marketingová agentura Dobrý web (jejím většinovým vlastníkem je Internet Info, vydavatel Lupy – pozn. redakce) značku a jméno. Své agenturní aktivity přesouvá pod značku Sherpas a pod jménem Dobrý web bude…

David Slížek

15. 11. 2017 16:24

V jednoduchosti je síla. Sociální sítě tohle ale moc nechápou

Sociální sítě se stávají stále složitějšími a obtížněji použitelnými. Ale nejsou to jen ony, stačí se podívat na směřování softwaru od Applu či Windows.

Daniel Dočekal

16. 11. 2015 9:07

Vrací se Oskarta, Vodafone ji uvede začátkem prosince

Oskarta bude prodávána a podporována mimo běžné kanály Vodafonu, jako samostatná značka. Oskartu koupíte třeba na benzínce, a bezplatně ji nastavíte pouze sami přes samoobsluhu.

Marek Janouš

19. 11. 2013 15:41

Facebook si (opět) zaregistroval Poke

Facebook podal u USPTO (U.S. Patent and Trademark Office) registraci „Poke“ jeden den předtím, než novou službu spustil. Vedle „Poke“ je podána ještě registrace „Facebook Poke“ a loga iPhone aplikace. Zajímavé je, že Facebook měl Poke registrované už v roce 2006, ale v roce 2011 nechal registraci propadnout. „Poke“ je nicméně už roky uváděno mezi registrovanými jmény v Podmínkách užívání (odkud se v průběhu tohoto roku mimochodem ztratilo „3266“).

Daniel Dočekal

28. 12. 2012 11:47
| 1

Boj o "App Store" mezi Amazonem a Apple stále není u konce

Americký federální soud v Oaklandu ve středu sledoval souboj mezi Apple a Amazonem. Bitva se týká používání termínu „App Store“, který Amazon považuje za obecný a také tvrdí, že jej tím pádem není možné chránit jako obchodní značku. Apple samozřejmě nesouhlasí a staví vše na tom, že je to právě Apple, kdo zavedl „měřítko“ pro nákupy aplikací online. A že je to Apple, kdo rozhoduje o použití tohoto termínu.

Daniel Dočekal

1. 11. 2012 17:22
| 4

"t" u Twitteru končí, novým symbolem bude pouze modrý ptáček

Twitter se rozhodl k výrazné změně značky, hlavním reprezentantem bude  pouze „Twitterbird“. V oznámení o změně (viz Taking flight: #Twitterbird) doslova říkají, že „Twitter j pták, pták je Twitter“.  Starý vs. nový … revoluce přichází  V rámci změny už není potřeba text, ani bublinkovité písmo a malé „t“ už také nebude používáno. Samotná modrá silueta ptáčka také doznala výrazné změny. Součástí změny je i řada pravidel, většina z nich hlavně zakazuje k samotnému ptačímu symbolu cokoliv…

Daniel Dočekal

7. 6. 2012 13:07

Seznam.cz hledá novou reklamní agenturu, účast potvrdilo sedm zájemců

Seznam.cz na začátku února oslovil osm reklamních agentur, aby vymyslely kreativní koncept nové reklamní kampaně pro českou internetovou jedničku. Včera pak posunul termín dodání podkladů, a to na 22. únor. Vítěz výběrového řízení bude tedy znám do konce února. Agentury, které potvrdily svoji účast ve výběrovém řízení jsou: Dark Side, HullaBaloo, Loosers, McCann Erickson, Outbreak, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam. Z oslovených se neozvaly jen Kaspen, Leagas Delaney. Naopak se mezi…

Redakce

8. 2. 2012 19:40

HP chce změnou loga přispět ke změně vnímání značky

 A New HP: So Close, Yet So Far Away je velmi zajímavé čtení o tom, co vede HP ke změně loga a jak každý detail v novém logu má nějaký důvod. Prozaítm jde o návrh, dalo by se říci – odvážný návrh, a není zdaleka jasné, jestli dojde k realizaci.

Daniel Dočekal

15. 12. 2011 8:25