Hlavní navigace

Zahraniční expanze, HR a růst firmy, budování značky a další témata zazní na EBF 2019

Šéfové významných e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a další e-shopaři se 26. září sejdou v Praze.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Seznamte se již nyní s vybranými řečníky a tématy. Program klasicky poběží ve dvou sálech. Je jen na vás, jakou přednášku se rozhodnete navštívit.

Letošní E-Business Forum otevře šéf Heureky Tomáš Braverman, jehož vystoupení účastníci konference pravidelně hodnotí velmi vysoko. Heureka je leaderem mezi srovnávači střední a východní Evropy, s expanzí na zahraniční trhy tak má bohaté zkušenosti. Tomáš se zamyslí nad tím, jaké příležitosti a kde mají v přeshraničním nákupu e-shopy a co je plusem pro zákazníky. Promluví o klíčových faktorech, metrikách a konkrétních číslech expanze.

Footshop, obchod s teniskami, je proslulý specifickou podobou svých prodejen, kreativními kampaněmi na sociálních sítích a v neposlední řadě také eventy, na kterých v designově zajímavých prostorech (příkladem je nedávno otevřený obchod v pražském Vnitroblocku) promítá filmy, pořádá workoshopy a do detailů vyšperkovává zavedení nových kolekcí zboží. Footshop také často spolupracuje s hudebníky, zahraničními značkami, umělci nebo s lidmi z oblasti fashion. Je toho zkrátka přehršel, Lukáš Burda, globální manažer značky prozradí, jak jeho tým pracuje, aby své zákazníky neustále překvapoval.

Při přednášce „Budování brandu v cílové skupině e-commerce manažerů“ se budou vzájemně doplňovat Irena Zatloukalová a Jiří Vicherek z agentury FENEK^^. Pro společnost Shopsys připravili zbrusu novou strategii komunikace, která skutečně oslovuje jejich cílovou skupinu.  V dnešní době trochu netradičně zvolili koncept tištěného časopisu EXEC (exec.shopsys.cz). Ten je dnes základem komunikace v Shopsys. Díky prezentaci se dozvíte, jak přistoupit ke komunikaci s úzkou cílovou skupinu, ať chcete oslovit top manažery v e-commerce (třeba kvůli hiringu) nebo specifickou cílovou skupinu vašeho e-shopu.


Náš program obohatí také například Viktoria Ruubel ze společnosti IPF Digital, řeč bude o fenoménu FinTech. Milan Zeman z digitální agentury Sherpas se bude věnovat tvorbě obsahu (nejen) pro e-shop.  Nastíní, jak skloubit tvorbu hodnotného obsahu pro lidi s jeho optimalizací pro vyhledávače.

Pokud vás náš drobný výčet řečníků a témat nadchnul, navštivte web E-Business Fora a seznamte s dalšími podrobnostmi. Prozradíme, že na půdě Národního domu na Vinohradech vystoupí například Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny, Martin KasaPilulka Lékárny, Tomáš HavrylukAlza.cz, Blanka Pauerová ze Slevomatu, Martin SnížekRohlík.cz a řada dalších.

Těšíme se na vás již 26. září. Pro účast na konferenci stačí jen vyplnit náš přihlašovací formulář.

Generálním partnerem E-business Forum 2019 je Heureka Shopping. Hlavním partnerem Provident Financial. Partnery jsou ComGate, Dataweps, Dognet, Pošta bez hranic, PPC Bee a Xtremepush. Mediálními partnery jsou Ecommerce Bridge, EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, a Tyinternety.cz. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Navato. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.