Hlavní navigace

Seznam změní reklamní systémy. Na novou strategii najal Novotného

23. 2. 2017

Sdílet

Nové způsoby monetizace tuzemské internetové jedničky dostal na starosti Jakub Novotný. Informuje o tom server Mediaguru. Portál chce spojit současné systémy Advert a Sklik. Spolu s tím chce Seznam vytvořit i novou platformu pro správu dat (DMP), která má pomáhat při lepší profilaci cílové skupiny jak pro bannery, tak pro reklamy z Skliku.

„Plánujeme spolupráci s externím DMP partnerem, s jehož pomocí chceme posílit pozici Seznam.cz v programatickém prodeji, a spolupráce v oblasti cross device, od kterých očekáváme efektivnější cílení na mobilní zařízení nebo také rozvoj retargetingu v Skliku,“ přiblížil Ondřej Krišica, manažer oddělení reklamy.

I proto reklamní tým Seznamu posílil Jakub Novotný. Ten by měl mít na starosti právě monetizaci datových zdrojů. Novotný sbíral zkušenosti jako obchodník ve vydavatelství Computer Press nebo v agentuře Acomware a Adform.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 2. 2017 15:38

    krakonoš (neregistrovaný)

    Adblock, flashblock a Ghostery. A můžou si s reklamami čarovat jak chtějí.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).