Alza rozšiřuje záběr. Kupuje digitální trafiku Publero

Alza chce kromě filmů, muziky a knížek prodávat i časopisy. V brněnské firmě získala majoritní podíl.

Hudební obchod a digitální videopůjčovna už Alze nestačí. Akvizicí se chce dostat na trh elektronických časopisů. Dlouho jsme hledali způsob vstupu na trh elektronických časopisů, o jejichž budoucnosti jsme přesvědčeni, tvrdí v tiskové zprávě Šárka JakoubkováAlza.cz

Publero má v nabídce skoro 1500 deníků a časopisů, a to včetně těch tuzemských. V praxi bude nová situace vypadat tak, že časopisy se budou prodávat nejen přes stávající Publero portál, ale do několika týdnů budou zařazeny v portfoliu produktů Alza.cz v rámci sekce Alza Media

CIF16

Zakladatelé Publera Petr KorytarJakub Kadeřábek, tak i čtyři roky po založení firmy zůstávají ve firmě s menšinovými podíly. Kadeřábek bude nadále ředitelem a jednatelem a Korytar šéfem distribuce a publishingu. 

Alza letos vyhledává hlavně nové možnosti, jak vydělat peníze. A jednou z nich je obsah. V rámci digitální distribuce se obchodu rozjíždí i půjčovna filmů. Už registrujeme řádově jednotky tisíc zákazníků, do konce roku chceme mít v katalogu tisícovku filmů, dodává Jakoubková s tím, že průměrně si jeden zákazník pustí tři filmy měsíčně. 

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 8. 2014 11:46

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »