Čínský výrobce Xiaomi má v Česku oficiální zastoupení a ser­vis

Zprostředkovatel nákupů čínských telefonů Jiří Opletal se stal oficiálním zástupcem Xiaomi v Česku. V pondělí spustí web Xiaomimobile.cz.

Draví čínští výrobci chytrých mobilních telefonů dobývají svět. Ještě před několika lety jsme neznali například ZTE či Huawei, donedávna nám nic neříkalo ani „Xiaomi“. Tedy až do okamžiku, než jsme se o tomto výrobci doslechli v souvislosti s tím, že k sobě přetáhl Huga Barru z Googlu. Xiaomi dnes patří mezi nejrychleji rostoucí čínské značky mobilních telefonů. Používá vlastní operační systém MIUI na bázi Androidu, jehož vývoj zabral firmě celý rok.

Ačkoli mobily Xiaomi jsou už nějakou dobu k dostání v tuzemských e-shopech, značka neměla dosud v Česku oficiální zastoupení. To se ale nyní mění. Zprostředkovatel nákupů čínských telefonů Jiří Opletal, který provozuje web Levnesmartphony.cz, totiž získal oficiální zastoupení značky pro český trh. Skrze společnost Lion Mobile s.r.o. dostal povolení nabízet čínské telefony jako Xiaomi business partner také v sousedním Polsku a na Slovensku.

V pondělí 18. listopadu v 11 hodin spustí web Xiaomimobile.cz, kde nabídne v limitovaném množství telefony, které zatím nebyly v Česku dostupné. Budeme mít Xiaomi Hongmi (u nás zatím nedostupná ve WCDMA verzi) a Xiaomi Mi3 Snapdragon verze (WCDMA) ihned po svém vydání v Číně, uvedla Hana Petříková tisková mluvčí firmy Levnesmartphony.cz, která provozuje i autorizovaný servis značky Xiaomi.

KL_NOMINACE

Podle ní v Česku nyní prodává telefony Xiaomi z oficiální distribuce pouze internetový obchod CZC.cz. Ten začal produkty čínské značky nabízet koncem října.

Firma Xiaomi je pověstná tím, že se jí daří vyprodat celé zásoby během několika málo minut. Naposledy u příležitosti Single’s Day dala v Číně do prodeje celkem 330 tisíc kusů tří různých typů smartphonů. Vyprodáno hlásila už po několika minutách.

20 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 22. 1. 2015 1:08

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »