Hlavní navigace

Mafra s novým webem Denní Expres míří hlavně na sociální sítě

David Slížek

Nový zábavně-informační web má za cíl hlavně to, aby se jeho články sdílely. Rozhodnout má, jestli je „téma jen dobré, nebo super, nebo fail, nebo jen haha“.

Zprávy, celebrity, svět, virál a video. Přehled rubrik nového počinu Mafry poměrně jasně ukazuje, jaký obsah Denní Expres nabídne. Ano, po nedávném uvedení zábavného videoserveru Playtvák.cz je tady další pokus vydavatelství o vstup na pole lehké zábavy.

Nechceme být jen redaktoři, kteří něco popisují, chceme být odvážní producenti obsahu, interpretovat kauzy, být aktivní součástí sociálního dění. Pro Expres.cz je autoritou a elitou facebookový status nebo obrázek na Instagramu a trendy si určují sami čtenáři, cituje tisková zpráva šéfredaktora Expresu Petra Konečného (dříve Blesk.cz).

Doplnit jej mají redaktoři jako Karen Mchitarjan, Kateřina Pifflová nebo hlavní editorka Barbora Koukalová. Redakce ale slibuje i „sociální blogery, kteří hýbají společenským názorem“. A zprávy mají tvořit a přinášet „hlavně tzv. ‚facebookové děti‘“.

START17

K prvním textům patří články typu „EXKLUZIVNĚ: Přísně utajená svatba Davida Švehlíka“, „Komentář: Na dovču do války. Proč vlastně Lenka a Markéta jely do Sýrie?“ nebo „Princ Harry slaví narozeniny: Tohle je 6 jeho božích momentů“.

Čtenáři mohou jednotlivé články označovat ikonami Super, Haha, Cože?, Trapas, Sladký nebo Tvl. 

Našli jste v článku chybu?
16. 9. 2015 2:41
tom11111 (neregistrovaný)

Ach jo, místní příspěvek i titulek musí mít alespoň čtyři znaky, to je Trapas!