Nedávno obnovená spolupráce Twitteru s Googlem nese první výsledky. Obě firmy oznámily, že se tweety začínají nově objevovat ve speciálním boxu ve výsledcích vyhledávání Googlu na mobilním webu a v mobilních aplikacích Googlu.
Tweety se zobrazují ve formě tzv. kolotoče (carouselu), kterým uživatel může listovat a zobrazovat další tweety. Podle zkušeností amerických uživatelů se box někdy zobrazuje jako první, někdy ale i uprostřed stránky s výsledky hledání.
Funguje tedy patrně podobně jako box Vybrané zprávy – pokud se hledaný výraz vyskytuje v tweetech často, je zřejmě pravděpodobnější, že se box ve výsledcích hledání zobrazí výše. Podrobnosti o tom, jak Google tweety do boxu vybírá či zda je nějak filtruje, firma odmítá prozradit.
Novinka je ovšem zatím dostupná jen pro americké uživatele s anglickou verzí Googlu. V následujících měsících se má rozšířit i do dalších zemí. A časem má dorazit také na desktop.