"Myslím, že máme co zlepšovat"
Do Google chybí Seznamu stran kvality hlodání 4 procenta.
"minulý rok jsme se hodně zlepšili"
To je přesně co jsem psal, loni nastal po 2 letech stagnace velký krok dopředu.
"nasadili jsme mnoho inovací do těchto algoritmů"
Především jste udělali antispam méně radikálním.
"a na letošní rok máme opět velké plány"
Hmmm.
"Bing pro ČR moc náhrada není"
Bing je v češtině naprosto nepoužitelný. V řadě případů hlodá naprosté nesmysly.
"která poráží Google"
Sorry, v hlodání zatím Google neporážíte. Jako portál v ČR ano.
"To zní odvážně. Je Google v hledání lepší než Seznam?
Aktuálně na většinu dotazů ano."
Jak sem psal, o 4 procenta.
Do hlodání vnese novou kvalitu propracovaný systém, kde nebudou hledat jen uživatelé COSI ale KDOSI bude moci hlodat ty uživatele. Už to trochu v tomhle směru nahlodnul stýček Gůgl ale chce to ještě zapracovat. Příklad: Chcu zatáhnout do sklépku na jižní Moravě pár vínomilů. Vyhledám si je v hlodači. Vytáhnu nejen jejich zálibky, věk,přátele, číslo bot ale i kontakty na ně. A už je zvu ... už jim nabízím vínko o 10Kč levněji a speciálně pro ně .. JAK NA TO ? Vezmu Gůgl, zadám Petr Hejl a EJHLE .. Hafo VODKAZŮ. Kliknu na VOBRÁZKY a EJHLE .. je tam ! Ale tady Gůgl skončil. Trochu upravuje hlodání uživateli bo ten uživatel je jeho tzn. že má na Gůglu účet ale už neupravuje KOMUSI toho uživatele tak, aby z toho hlodání vylezl kompletní zaškatulkovaný profil. Uměl-li by hlodač posbírat uživatele dle RELEVANTNOSTI a poskládat je podle informací o nich mohl by hlodač i vyhledat cílovou skupinu uživatelů s obdobným zaměřením. Např. Dotaz - milovníci vína = seznam uživatelů i s kontakty. Zní to nesmyslně ?
Rozesílat cílenou reklamu čili SPAM, ne ? :-) Nebo ty informace (filtrovací mechanismus) předám těm, kdo má o ty zákazníky zájem. A s tou pokutou bych to neviděl tak dramaticky. Sbírám jen ty informace, které už někdo na net dobrovolně vložil a jsou obsažené ve fultextu. Takže je vlastně nashromáždil už někdo jiný. Hlodám nad jiným hlodačem. Okecám to tak, že ty údaje neshromažďuji ale jen FILTRUJI. Hra se slovy ale právně je to průchozí ..
Na podobném principu by šlo Skládat tzv. Virální mapy. Virální mapa sbírá ve vymezeném okamžiku a v časové posloupnosti z fultextu ( nejen odtud .. lze pracovat i s plošnými reklamami např.) linky na určité téma (reklamu) a sleduje trasy šíření laviny. Vytváří se takový pavouk k danému např. výrobku, kauze atp. Výsledek je, že víme v který okamžik se informace přenesla jinam a kam a odtud pak k .. (webům, uživatelům na sociální síť a jejich zeď atp.) Po nashromáždění údajů z různých časových období a při zjištění směru pohybu "lavin" (vektor virální aktivity - VVA) a při určení určitých pravidelností - se dají tyto údaje využít.
"Do hlodání vnese novou kvalitu propracovaný systém, kde nebudou hledat jen uživatelé COSI ale KDOSI bude moci hlodat ty uživatele"
Houbeles, koubeles, personalifikovaný hlodaání je blbost.
Chcete příklad?
Tady je:
Blondýnka volá kamaráce: "Přestav is, poslal sem muže pro blabmbory a přejelo ho auto.
Kamarádka: "A co budeš dělat?"
Blondýnka: "Asi rejží.".
Co by tý blondýnce poradil Google?
Samozřejmě brambory, antoš by vjdeděl, že je má blondýka v oblibje.
A blondýnka by byla f pytli a umřela by hladem, antoš by jíty nrambory (uš) neměl kdou nakoupit.