Hlavní navigace

PNS otevírá e-shopům trafiky. Baliczech z nich udělá odběrná místa

22. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Přes 250 nových výdejních míst pro tuzemské e-shopy. Síť PNS jako první z velkých obchodníků testuje Datart.

Vyzvednout si balík v trafice a případně ho tam i zaplatit. Zásilkovně, Uložence a dalším službám se objevila nová konkurence. PNS navíc chce během příštího roku rozšířit svou síť na tisícovku odběrných míst. 

„Do služby Baliczech se může zapojit jakákoliv prodejna či místo nabízející služby, určující je pouze minimální velikost skladovacích prostor a atraktivita dané lokality pro zákazníky,“ přibližuje novinku šéf PNS Radomil Juda

Firma zanesla svá výdejní místa i do map Seznamu a kromě trafik jsou to dnes i benzínky nebo třeba drogerie. Zahraničí zatím v nabídce není. 

Konkurenční Zásilkovna nebo Uloženka momentálně nabízí kolem 250 kontaktních míst, kde si mohou zákazníci vyzvednout nebo i zaplatit své zásilky. Zato umožňují e-shopům posílat i na Slovensko. Desítky odběrných míst provozují i velké logistické firmy jako DPD nebo PPL nebo třeba i obchodní řetězec Žabka. 

Nová služba Baliczech funguje podobně jako už zavedené konkurenční alternativy k České poště. „Prodejny tisku tak umožňují výdej drobného zboží, přes knihy až po rozměrnější elektroniku jako jsou například menší televizory,“ dodává Juda s tím, že zboží na výdejní místa rozváží šest dní v týdnu.

Cena je zpočátku nastavena na třicet korun bez DPH, tedy o pět korun méně než třeba Zásilkovna, ale o korunu více než Uloženka. 

BRAND24

Jako první z velkých obchodníků začal s PNS spolupracovat řetězec Datart. Konkurence už je na trhu zabydlenější. Zásilkovna má třeba 3600 zákazníků z řad nejen tuzemských e-shopů, Uloženka ještě o tisícovku víc.  

Podobně jako dobírka a důraz doručení do druhého dne se totiž fenoménem českého e-shopového trhu staly právě osobní odběry objednaného zboží.lednového průzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vyplývá, že téměř třetina lidí nejraději volí právě osobní odběr na pobočce.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).