Hlavní navigace

Raiffeisenbank říká: integrace se obešla bez komplikací

Karel Wolf

V pondělí jsme informovali o potížích některých našich čtenářů se službami eBanky, Raiffeisenbank se proti takovémuto nařčení odvolává. V průběhu pondělka přístup k žádným službám eBanky přerušen nebyl. K omezením došlo pouze přes víkend 5. a 6.7., kdy banka propojovala své platební a počítačové systémy. Tato skutečnost jako nutný krok dokončení integrace a sjednocení bankovního kódu však byla klientům i veřejnosti dostatečně a s předstihem komunikována. První den ‚ostrého‘ provozu spojené…

V pondělí jsme informovali o potížích některých našich čtenářů se službami eBanky, Raiffeisenbank se proti takovémuto nařčení odvolává.

V průběhu pondělka přístup k žádným službám eBanky přerušen nebyl. K omezením došlo pouze přes víkend 5. a 6.7., kdy banka propojovala své platební a počítačové systémy. Tato skutečnost jako nutný krok dokončení integrace a sjednocení bankovního kódu však byla klientům i veřejnosti dostatečně a s předstihem komunikována. První den ‚ostrého‘ provozu spojené banky však nepřinesl žádné komplikace, banka pouze v souladu s rozsahem změny zaznamenala výrazně zvýšený provoz na svém telefonickém kontaktním centru, prohlašuje Jakub Puchalský ze společnosti Raiffeisenbank a.s., který zároveň ještě dodává: Pokud jde o konstatování ve zmíněném článku, je možné, že v některých jednotlivých případech v průběhu pondělního rána mohlo dojít k delší době odezvy on-line služeb, nicméně delší dobu odezvy nelze chápat jako přerušení služeb.

Našli jste v článku chybu?
10. 7. 2008 19:06
Jarry (neregistrovaný)
Otázka je, s čím jste měl právě v pondělí v 9:30 problém. Já jsem se přihlásil v průběhu pondělí několikrát - poprvé ještě před osmou (to měl systém ještě ležet, ale už jel :-) a pak ještě x-krát. Podotýkám že s mobilním klíčem a T-Mobile. Co se týká jejich systému, tak ten se mimochodem od integrace vůbec nezměnil, kromě toho, že už je tam občas napsáno Rajka a ne eBanka. Na Firefoxu 3.0 jsem to zkoušel několikrát před a dnes po přečtení vašeho příspěvku znovu a ejhle - pořád funguje. První pří…
10. 7. 2008 10:11
Darius1706 (neregistrovaný)
No, ono je třeba to rozdělovat, toto již eBanka není. Tak předně, pán nemluví pravdu. V pondělí jsem několikrát volal na hotline, protože přihlásit se nešlo. První, co mi ráno bylo řečeno, že nemá cenu volat, protože systém ještě není funkční a nikdo neví, kdy bude, to byl telefonát cca kolem 9:30. Po čtvrtém telefonátu mi byla přislíbena pomoc technika, který se ozval až pozdě odpoledne, je snadné si domyslet proč, prostě to nešlo, jak by mělo. Ohledně dalších problémů, používám Internetový ele…