Říkají mu „svědomí internetu“. A přijede do Prahy na CIF15

Andrew Keen napsal tři kritické knihy o internetovém prostředí. Tu poslední, „Internet není odpověď“, představí na letošním Czech Internet Foru.

Na jeho přednášku na letošní The Next Web Conference jsem přicházel pár chvil po začátku. Jeho naléhavý hlas bylo slyšet už z velké dálky, rozléhal se po obrovských prostorách bývalého amsterdamského plynojemu jako temné osudové kázání a okamžitě přitáhl mou pozornost.

Nedalo se odtrhnout. Andrew Keen je zvěstovatelem velké kritiky toho, co internet způsobil a co on sám označuje za „an epic fucking failure“. A bilanci uplynulých deseti let digitálního rozvoje vám nasvítí tak dramaticky, že se nebudete stačit divit. 

Je nekompromisní, provokativní, znepokojivý. A přesvědčivý. Zatraceně přesvědčivý, jakkoliv mluví hlavně o tom, co se nepovedlo – a o tom, že to v konečném důsledku může být zásadnější než všechny digitální benefity.

V Česku na nikoho podobného nemáte šanci narazit, o to větší mám radost, že souhlasil, a v říjnu do Prahy přijede na náš 10. ročník Czech Internet Fora, které se bude konat v Národním domě na Vinohradech 21. října 2015.

Rád bych vás na tuhle akci pozval už teď, jménem celého týmu, který program a logistiku připravuje. Už jenom kvůli Andrewovi to bude stát za to. Ve chvíli, kdy nad internetem začíná vířit diskuse o zneužívání monopolů, o médiích, která jsou rukojmím Facebooku nebo Googlu, o dominanci globálních hráčů a nutnosti vytváření evropského Digital Single Market, o potřebě inovací, automatizaci, velkých datech a riziku jejich zneužívání, pomůže vám Andrew Keen v těchto trendech udělat jasno, ať už s jeho závěry nakonec budete souhlasit, nebo ne.

Pokud chcete o něco víc rozumět fenoménům, které od základů proměňují celou naši společnost, přijďte si ho poslechnout nebo si s ním popovídat. Bude to výjimečná příležitost.

MIF16

Když se zaregistrujete do konce června, získáte zvýhodněné early bird vstupné.

Andrew Keen, britsko-americký internetový podnikatel, spisovatel, moderátor (TechCrunch aj.) a řečník, napsal tři knihy (Kult amatéra, Digitální závrať a Internet není odpověď), sjezdil desítky konferencí po celém světě (The Next Web, TEDx aj.) a v roce 2015 byl zařazen mezi „100 Most Connected Men“ časopisem GQ magazine.


Autor: Ján Simkanič, Internet Info
1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 5. 2015 21:00

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »