Hlavní navigace

Tiscali obnovuje ARBOmedia, bude prodávat reklamu na 25 webech

Martin Vyleťal

Nově vzniklá společnost ARBOmedia bude poskytovat mediální zastupitelství webům dosud zastupovaných skupinou Goldbach. Vlastní ji provozovatel online médií Tiscali Media.

Majitelé webů sdružených pod značkou Tiscali odkoupili značku ARBOmedia. Ta bude působit jako mediální zastupitelství pro 25 webových projektů, které až do konce loňského roku zastupovala firma Goldbach Czech Republic. Do jejího portfolia patří například značka Kinobox.

Po dvou letech se tak na tuzemském mediálním trhu objevuje opět značka ARBOmedia. Koncem roku 2011 totiž majitel pražské společnosti ARBOinteractive německá ARBOmedia AG přestala v Česku používat značku ARBOinteractive. Souviselo to se změnou vlastníka ARBOmedia AG, kterým se koncem srpna 2011 stala švýcarská mediální agentura Goldbach Group AG. Právě červenočerné logo Goldbach Czech Republic nahradilo před více než dvěma lety značku ARBOinteractive.

Loni na podzim se ale vedení Goldbachu rozhodlo z Česka stáhnout, protože česká pobočka byla dlouhodobě ztrátová.

Vzhledem k obtížné situaci na trhu v České republice, která se vyznačuje intenzivním tlakem na cenu a velkou konkurencí, se skupině Goldbach nepodařilo českou pobočku za pět let působení na tamním trhu dostat do zisku. Z tohoto důvodu se představenstvo Goldbach Group rozhodlo českou pobočku, která má roční obrat 1 milion švýcarských franků, odprodat, uvedla firma loni v září v tiskové zprávě.

Výkonný ředitelem společnosti ARBOmedia bude Petr Jaroš, který dosud zastával stejnou pozici v Goldbach Czech Republic. Podle tiskového mluvčího Tiscali Media Martina Bacha bude Jaroš i jedním ze spolumajitelů ARBOmedia. Firmu by měla většinově vlastnit Tiscali Media, v obchodním rejstříku ale v tuto chvíli figuruje jako jediný vlastník právě Jaroš. Podle zástupců Tiscali Media dojde ke změně vlastnické struktury v obchodním rejstříku v nejbližších dnech.

Reklamu na webech zastupovaných společností ARBOmedia bude prodávat obchodní oddělení Tiscali Media. Logickou možností je vytvoření speciálních inzertních balíčků, které umožní klientům cílený zásah na portfoliu TISCALI MEDIA, Skype a ARBOmedia. Našim klientům nabídneme široké pokrytí a vysokou účinnost, uvedl Karel Brýna, obchodní ředitel Tiscali Media.

Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: Cena stejného léku se liší i o tisíce

Cena stejného léku se liší i o tisíce

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

DigiZone.cz: Velká cena v Abú Dhabí: 131 ti­síc diváků

Velká cena v Abú Dhabí: 131 ti­síc diváků

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla