Hlavní navigace

Tiscali obnovuje ARBOmedia, bude prodávat reklamu na 25 webech

Martin Vyleťal

Nově vzniklá společnost ARBOmedia bude poskytovat mediální zastupitelství webům dosud zastupovaných skupinou Goldbach. Vlastní ji provozovatel online médií Tiscali Media.

Majitelé webů sdružených pod značkou Tiscali odkoupili značku ARBOmedia. Ta bude působit jako mediální zastupitelství pro 25 webových projektů, které až do konce loňského roku zastupovala firma Goldbach Czech Republic. Do jejího portfolia patří například značka Kinobox.

Po dvou letech se tak na tuzemském mediálním trhu objevuje opět značka ARBOmedia. Koncem roku 2011 totiž majitel pražské společnosti ARBOinteractive německá ARBOmedia AG přestala v Česku používat značku ARBOinteractive. Souviselo to se změnou vlastníka ARBOmedia AG, kterým se koncem srpna 2011 stala švýcarská mediální agentura Goldbach Group AG. Právě červenočerné logo Goldbach Czech Republic nahradilo před více než dvěma lety značku ARBOinteractive.

Loni na podzim se ale vedení Goldbachu rozhodlo z Česka stáhnout, protože česká pobočka byla dlouhodobě ztrátová.

Vzhledem k obtížné situaci na trhu v České republice, která se vyznačuje intenzivním tlakem na cenu a velkou konkurencí, se skupině Goldbach nepodařilo českou pobočku za pět let působení na tamním trhu dostat do zisku. Z tohoto důvodu se představenstvo Goldbach Group rozhodlo českou pobočku, která má roční obrat 1 milion švýcarských franků, odprodat, uvedla firma loni v září v tiskové zprávě.

Výkonný ředitelem společnosti ARBOmedia bude Petr Jaroš, který dosud zastával stejnou pozici v Goldbach Czech Republic. Podle tiskového mluvčího Tiscali Media Martina Bacha bude Jaroš i jedním ze spolumajitelů ARBOmedia. Firmu by měla většinově vlastnit Tiscali Media, v obchodním rejstříku ale v tuto chvíli figuruje jako jediný vlastník právě Jaroš. Podle zástupců Tiscali Media dojde ke změně vlastnické struktury v obchodním rejstříku v nejbližších dnech.

Reklamu na webech zastupovaných společností ARBOmedia bude prodávat obchodní oddělení Tiscali Media. Logickou možností je vytvoření speciálních inzertních balíčků, které umožní klientům cílený zásah na portfoliu TISCALI MEDIA, Skype a ARBOmedia. Našim klientům nabídneme široké pokrytí a vysokou účinnost, uvedl Karel Brýna, obchodní ředitel Tiscali Media.

Našli jste v článku chybu?