Vítězem WebTop100 je Pražská energetika, dva žebříčky zůstaly bez prvního místa

Do 13. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 238 projektů, které posuzovalo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Nejlepším firemní webem roku jsou stránky Pražské energetiky, nejlepší firemní mobilní web má Raiffeisen stavební spořitelna a nejlepší design Karlovarské minerální vody se značkou Mattoni. Soutěž WebTop100 zná vítěze osmi soutěžních kategoriích i jedenácti oborových a pěti speciálních žebříčků. 

Dva žebříčky – Auto-moto a Pojišťovny – skončily bez prvního místa. Projekty, které v nich získaly největší počet bodů, totiž obsahovaly závažnou chybu: „V případě, že nejlépe bodově hodnocený projekt ve své kategorii trpí z pohledu některého kritéria výraznými nedostatky či kritickými problémy, neplní zcela úlohu inspirativního řešení. V takové situaci není v dané kategorii vyhlášeno 1. místo,“ popsal pravidla ředitel pořádající agentury Dobrý web (ta je sesterskou společností vydavatele LupyTomáš Plotěný.

Report z konference WebTop100, která vyhlášení předcházela, najdete zde: Konference WebTop100: maloobchod se v dalších letech výrazně promění.

A tady jsou celkové výsledky soutěžě:

Žebříček Auto-moto:      

1. První místo nebylo uděleno*             

2. Altavea s.r.o – (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.altavea.cz

3. ADVANTAGE CARS s.r.o. – (Přihlašovatel: Extra-web, s.r.o.) – www.advantage-cars.cz

Žebříček Banky:

1. Raiffeisen stavební spořitelna a.s. – (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.rsts.cz

2. Hypoteční banka, a.s. – www.hypotecnibanka.cz

3. Equa bank a.s. – www.equabank.cz

Žebříček Cestovní ruch:

1. BRNO INN, a.s. – (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.hibrno.cz

2. Imperial Karlovy Vary a.s. – (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.spa-hotel-imperial.cz

3. SKI KARLOV s.r.o. – (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – www.skikarlov.cz

Žebříček E-shopy:

1. Milan Škoda – Foto – (Přihlašovatel: PragueBest, s.r.o.) – www.fotoskoda.cz

2. Slap Group s.r.o. (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – www.slap.cz

3. Alza.cz a.s. – www.alza.cz

Žebříček Gastronomie:

1. Budějovický Budvar, n.p. – (Přihlašovatel: Massimo Filippi, s.r.o.) – www.budvar.cz

2. Mattoni – (Přihlašovatel: SYMBIO Digital, s. r. o.) – www.mattoni.cz

3. Knorr – (Přihlašovatel: AITOM Group s.r.o.) – www.knorr.cz

Žebříček IT:

1. AITOM Group s.r.o – www.aitom.cz

2. eMan s.r.o. – www.eman.cz

3. H1.cz s.r.o. – (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – www.h1.cz

Žebříček Obchod a služby B2B:

1. MIDA Consulting s.r.o. – (Přihlašovatel: AITOM Group s.r.o.) – www.midaconsulting.cz

2. CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o. – (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – www.akccs.cz

3. C.S.CARGO Management a.s. – www.cscargo.cz

Žebříček Obchod a služby B2C:        

1. Planet A a.s. – (Přihlašovatel: CTECH s.r.o.) – www.a1m.cz

2. Cara Plasma s.r.o. – (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – www.caraplasma.cz

3. PTÁČEK-velkoobchod, a.s. – (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s. – www.koupelny-ptacek.cz

Žebříček Pojišťovny:     

1. První místo nebylo uděleno*             

2. Česká pojišťovna, a.s. – www.ceskapojistovna.cz

3. Wüstenrot pojišťovna a.s. – www.wuestenrot.cz

Žebříček Průmysl a energetika:

1. Pražská energetika, a. s. – www.pre.cz

2. AERO Vodochody AEROSPACE a.s. – (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s) –. www.aero.cz

3. JABLOTRON, s.r.o. – www.jablotron.com

3. ČEZ, a. s. – www.cez.cz

3. Pražská teplárenská a.s. – (Přihlašovatel: FG Forrest, a.s.) – www.ptas.cz

Žebříček Telekomunikace:      

1. Kaktus – (Přihlašovatel: Proboston Creative, s.r.o.) – www.mujkaktus.cz

2. T-Mobile Czech Republic a.s. – www.t-mobile.cz

3. Vodafone Czech Republic a.s. – www.vodafone.cz

Speciální ocenění v kategorii Firemní web:

  • Mobilní web roku 2014: Raiffeisen stavební spořitelna a.s. – (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.)
  • Nejlepší design roku 2014: MATTONI – (Přihlašovatel: SYMBIO Digital, s. r. o.)
  • Nejlepší UX roku 2014: Slap Group s.r.o. – (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.)
  • Webdeveloper roku 2014: SHERWOOD Digital a.s.
  • Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2014: Pražská energetika, a. s.

Výsledky ostatních kategorií

Digitální reklamní kampaň:

1. HBO Company s.r.o. – Hořící keř & Věrný zůstanu.cz – (Přihlašovatel: 2FRESH s.r.o.)

2. Vodafone Czech republic a.s. – Turbo Internet – (Přihlašovatel: McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.)

3. SAZKA a.s. – Sportka – úprava hry – (Přihlašovatel: SYMBIO Digital, s. r. o.)

Nejefektivnější digitální řešení:

1. RWE Česká republika a.s. – Nejpohodlnější přepis energií – (Přihlašovatel: Wunderman s.r.o.)

2. Cígler Software, a.s. – iDoklad

3. GEMINI oční centrum a.s. – Linkedin kampaň – (Přihlašovatel: PRIA SYSTEM s.r.o.)

E-mailingová kampaň:

1. SAZKA, a.s. – SAZKA BET – (Přihlašovatel: Wunderman s.r.o.)

2. Cemod-CZ s.r.o. – Hvězdy

3. Česká pojišťovna a. s. – Zimní cestovní pojištění

Facebook aplikace:

1. Mondelez Europe Services GmbH – Fidorka Kávová – (Přihlašovatel: Symblaze Praha        s.r.o.)

2. Česká spořitelna, a.s. – Hypotéka

3. L'Oréal Česká republika s.r.o. – Splň si svůj sen – (Přihlašovatel: OgilvyOne, a.s.)

Firemní stránka na sociálních sítích:

1. T-Mobile Czech Republic a.s. – Firemní profil – www.facebook.com/TmobileCz

2. Mondelez Europe Services GmbH – Milka (CZ,SK)  – (Přihlašovatel: Symblaze Praha s.r.o.) – www.facebook.com/Milka.cz.sk

3. Wrigley s.r.o. – Snickers CZ & SK – (Přihlašovatel: 2FRESH s.r.o.) – www.facebook.com/SnickersCes­koSlovensko

Microsite:

1. HENKEL ČR, spol. s r.o. – MS v hokeji 2014 – (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.ms-v-hokeji.cz/

2. Visionarie Media s.r.o. – bevisionare.com/cz

3. Philips Česká republika, s.r.o – Lumea: 6 týdnů bez epilace (Přihlašovatel: SYMBIO Digital, s. r. o.) – www.philipslumea.cz

Mobilní řešení:

1. Cara Plasma s.r.o. – Mobilní web (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – m.caraplasma.cz

EBF6

2. Česká spořitelna, a.s. – Mobilní aplikace Lístkomat – itunes.apple.com/us/app/listkomat-ceske-sporitelny

3. Petr Holeš – Pivní klenoty – Mobilní web (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – m.pivniklenoty.cz

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »