Boj proti blokování reklamy pokračuje. iBillboard si na obranu pořídil AAGun

I když pomineme provokativní výroky šéfa O2, tak se začíná na scéně tvořit fronta firem, které si chtějí aktivně bránit svůj byznys před adblockery.

Reklamní systém se spojil s vývojáři z R2B2. Výsledek? Systém AAGun umožní iBillboardu zobrazit reklamní sdělení i na blokovaných impresích. Informuje o tom týdeník Marketing & Media. „Pracujeme se speciálními reklamními kanály, které nám umožňují tyto imprese monetizovat,“ tvrdí v MaM Kamil Foltin ze společnosti R2B2.

Podle Foltina už podobný projekt běží půl roku na blíže nespecifikovaném tuzemském portálu. „Integrací našeho nástroje se Internet BillBoard přidává v boji o reklamu na stranu médií, která je též naší stranou,“ dodává k nové spolupráci.

Content

Uživatelé s nainstalovaným adblockerem si brzy nic nepřečtou ani na Balšínkově Echu24. „Patříme k serverům, které mají relativně vysoké procento uživatelů s adblockingem. Je to až 15 procent,“ vysvětluje Dalibor Balšínek. K obsahu bez reklam se budou čtenáři moci dostat po zaplacení měsíčního předplatného ve výši 49 korun. 

V tuzemsku si podle odhadu SPIRu blokuje reklamu 12 procent internetových uživatelů. V novém roce rozvířil diskusi i šéf O2 Tomáš Budník, který si pohrává s myšlenkou blokování reklamy rovnou na straně operátora. Nakolik jsou to ale reálné úvahy, zatím není známo. 

54 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 3. 2016 12:46
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »