Hlavní navigace

Názor k článku Co přijde po dohodě ACTA? od P.K. - Pěkně jste to popsal. Je dost příruček obchodu, hlavně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 2. 2012 11:43

    P.K. (neregistrovaný)

    Pěkně jste to popsal.

    Je dost příruček obchodu, hlavně z US, které přímo popisují, že hlavním úkolem v obchodu není jednou prodat, ale dosáhnout toho, aby se zákazník vrátil (nebo lépe musel vrátit) a kupoval znovu a znovu (nejlépe již nemohl kupovat u konkurence).

    Tady to jen popisujete na e-knihách.

    Cílem je na konkrétním zdroji trvale závislý zákazník.

    Zákazník tedy musí být "chytrý"!!!

    V HW je třeba klasická závislost na originálních (předražených) inkoustových kazetách pro tiskárny.

    U speciálních zařízení trvalá závislost jen na firemním servisu.

    U speciálně vyvinutého SW jen na jeho dodavateli v případě jakýchkoli změn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).