Facebook jde proti LinkedIn i Googlu. Chystá pracovní sociální síť

Mark Zuckerberg chce pořád víc. Podle posledních informací FT by měla síť Facebook at Work přímo konkurovat kancelářským službám Googlu nebo Microsoftu.

Mark Zuckerberg tvrdil, že Facebook má ještě kam růst. Teď už víme kam. Chatovat s kolegy, budovat svou síť kontaktů z byznysu a spolupracovat na dokumentech. Tři základní funkce, které má mít podle deníku Financial Times (FT) mít připravovaná služba Facebook at Work

Zaměstnanci firmy už podle FT službu testují několik měsíců a momentálně by se měly testy rozšířit i do společností mimo zdi centrály sociální sítě. 

Podle prvních – a velmi kusých a občas si odporujících zpráv – by měla služba být oddělena od současného Facebooku, aby se nemíchaly soukromé a pracovní záležitosti. Společná práce na dokumentech také podle TechCrunche neznamená jejich sdílení v cloudu, ale spíše nějakou jinou formu kooperace.

Produktivita práce

Aby Zuckerbergova novinka mohla prorazit, musí si každopádně vybudovat důvěru firemních klientů. A bude zajímavé sledovat, jak ji sociální síť, která je žije z vytěžování informací svých uživatelů, dosáhne.

Content

Ne každá firma také chce svěřit své dokumenty nebo komunikaci službě, kterou nemá plně pod kontrolou. Facebook jako takový je v řadě společností zakázán kvůli udržení produktivity práce. 

Navíc v byznysu už má své pozice vybudované LinkedIn se svými 90 miliony uživatelů měsíčně. Podobně se v korporacích zabydlely aplikace od Googlu nebo od Microsoftu, který třeba kvůli firmám koupil před dvěma lety komunikační službu Yammer za 1,2 miliardy dolarů

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 1. 2016 17:58
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »