Facebook si nechal poradit. A změní opět systém zobrazování příspěvků

Sociální síť přepracovala algoritmus na základě toho, jak uživatelé reagovali na předchozí změnu.

Aby to nezevšednělo. Facebook mění klíč pro zobrazování příspěvků skoro každý rok, a to často přináší komplikace správcům stránek, kteří jsou stále více tlačeni do placených příspěvků.

Sociální síť si udělala studii, v rámci které oslovila desítky tisíc uživatelů. Ti měli hodnotit relevanci příspěvků, které se jim zobrazovaly na hlavní stránce. 

Nový systém by měl tlačit uživatelům především takové příspěvky, u kterých algoritmus vyhodnotí, že je chtějí vidět co nejvýš a zároveň mají největší potenciál ke sdílení nebo k nějaké aktivitě. 

EBF16

Zároveň ale stále platí, že je možné si News Feed nastavit podle svého, respektive vybrat si přátele, jejichž posty má Facebook primárně zobrazovat. Změny ohlásila firma na svém blogu

Mírná změna v „mezích zákona“ se dotkne i facebookových stránek. Některé příspěvky totiž zmizí a uživatelé je nikdy neuvidí. Facebook tak pokračuje ve snižování bezplatného zobrazování příspěvků. Novinka ale může přinést v některých případech snížení objemu návštěvnosti, která firmám proudí z Facebooku. 

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 2. 2016 18:03

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »