Už víc než sto padesát milionů lidí denně si zapne Snapchat. Aplikace, která třicátníkům jemně připomíná, že čas malin nezralých je už dávno pryč, dokázala v tomto parametru předběhnout Twitter. A to jen po čtyřech letech fungování. Tvrdí to zpráva agentury Bloomberg.
Twitter pod vedením Jack Dorseyho se po deseti letech drží na 140 milionech aktivních uživatelů denně z celkových 310 milionů. Letitá dvojka pelotonu sociálních sítí tak teď dostává políčky od předbíhajících služeb jako je třeba Instagram nebo WhatsApp, ze stáje Facebooku. A teď už i Snapchat.
„Chatování na Snapchatu je velmi moderní,“ tvrdil Jack Dorsey na konferenci serveru Recode s tím, že Twitter teď může být pro někoho matoucí, ale že se snaží to změnit. Od začátku letošního roku se snaží s nastavením sociální sítě kouzlit různými směry s různými výsledky.
Na Snapchat postupně naskakují i tuzemské firmy. Vodafone rozjel na konci května kampaň, kterou hledá ambasadory pro svou značku právě v prostředí rozjíždějící se sítě. Podle čísel Tomáše Pflanzera, respektive agentury Nielsen Admosphere, v tuzemsku „snapuje“ přibližně tři sta tisíc lidí.