Nastává problém. Pan Bitner musí napsat na lupu kritický článek, protože pochvaly nikdo nečte. Takže navzdory tomu, že všichni splnili, co slíbili, napíše, že si webhostéři "příliš nepředcházejí potenciální zákazníky". Zřejmě měli podle jeho názoru odpovědět do několika sekund, v neděli v jedenáct hodin - zřejmě měli, zatímco on si chrupká doma u svý pevný linky, někde dřepět v kanceláři a čekat na jeho "dotazy".
Nechce se náhodou pan Bitner věnovat nějaké rozumné práci? Třeba se nechat zaměstnat na helpdesku.
vite, ja dosud nechtel jmenovat, ale tohle mi uz neda - u web4u se mi snad jeste nestalo aby tyto pozadavky nebyly v radu desitek minut, nerikam, ze jsem nikdy necekal dele, ale kdyz bylo potreba tak takhle - kdyz potrebuju, tak zavolam a je to tutovka :)
Vzdycky davam v plen historku o mem hovoru na podporu v 11vecer v sobotu a behem deseti minut vyreseno (tusim tenkrat defaultni kodovani prezentace) ...
Je mi jedno, jestli si ted nekdo mysli, cosi o placene agitce, kdyz me neco sere, tak to prasknu, web4u maji to "stesti", ze me zatim jedinkrat nenastvali B)