Hlavní navigace

Zoot ohlásil investici 150 milionů Kč od 3TS, bude rozšiřovat pobočky

David Slížek 21. 1. 2015

Online e-shop s módou měl loni obrat ve výši 220 milionů Kč a do tří let se chce dostat na 1,5 miliardy. Nakupování módy na internetu se začíná rozjíždět.

Nové peníze mají Zootu pomoci v růstu. 3TS získala ve firmě po navýšení kapitálu menšinový podíl ve výši desítek procent, což pro Zoot znamená ocenění ve stovkách milionů Kč.

Firma chce s novým kapitálem do tří let dosáhnout obratu 1,5 miliardy Kč (v loňském roce to přitom bylo 220 milionů), plánuje rozšíření sortimentu i otevření nových výdejních míst.

Právě propojením online nakupování a kamenných výdejen je Zoot specifický. Zákazník si v nich může objednané věci vyzkoušet a koupit si až to, co mu skutečně sedí. 

Služeb výdejen využívá 55 % zákazníků a projde přes ně více než polovina obratu, uvádí Zoot. Ze současných devíti výdejen by se firma chtěla v budoucnu dostat do všech krajských měst v ČR a na Slovensku. Nejdříve přijdou už v letošním roce na řadu nové pobočky v Praze na Floře a v Brně, celkem se bude v ČR a na Slovensku otevírat deset nových výdejen.

Kdo se bojí onlinu

Fyzické prodejny s možností vyzkoušení mají uživatele odnaučit obavám, které z online nákupů mají. A ten je zřejmě pořád velký. Jen 5 % módního zboží se totiž v tuzemsku prodá přes internet, za většinu lidé stále utrácejí v kamenných obchodech. Celkem přitom lidé v ČR za oblečení či obutí utratí ročně na 60 miliard Kč, odhadují provozovatelé Zootu. 

MIF16

Situace by se ale měla brzy změnit – do roku 2020 by se přes internet mělo prodávat 15 % módního zboží, říká ředitel Zootu Ladislav Trpák

Prostor k růstu tady je. Za loňský rok u nás nakoupilo na 100 tisíc zákazníků, říká Trpák. Řada lidí se ale chodí na náš web jen dívat a nenakupuje, dodává s tím, že právě v nich vidí potenciální zákazníky, kteří se zatím nezbavili obav z onlinového nakupování. 

Našli jste v článku chybu?
Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Podnikatel.cz: Instalatér, malíř a elektrikář. "Vymřou"?

Instalatér, malíř a elektrikář. "Vymřou"?

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

DigiZone.cz: O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Podnikatel.cz: Nemá dluhy? Zjistíte to na poště

Nemá dluhy? Zjistíte to na poště

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy

Podnikatel.cz: EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

120na80.cz: Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

DigiZone.cz: Samsung EVO-S: novinka pro Skylink

Samsung EVO-S: novinka pro Skylink

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme