Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Telefónica O2 potvrdila filtrování stránek

Telefónica O2 skutečně hodlá blokovat všem svým zákazníkům přístup na nelegální webové stránky na základě blacklistu Internet Watch Foundation (kritikům Internet Watch Foundation však vadí, že o nelegálnosti stránek nerozhoduje soud). Lupě to dnes potvrdil Martin Žabka, tiskový mluvčí dominantního telekomunikačního operátora na našem trhu: V žádném případě nechce omezovat svobodné prostředí Internetu, na rozdíl od jiných operátorů nijak neomezujeme tzv. „nevhodný“ obsah. Nicméně výjimkou jsou stránky, které šíří obsah, kde jsou sexuálně zneužívané děti.

Adresy, které obsahují stránky se sexuálně zneužívanými dětmi přebíráme od IWF, protože je v této chvíli jediným dostupným relevantním seznamem. Zároveň spolupracujeme s Policií ČR a Saferinternetem na lokálním blacklistu, dodal Martin Žabka. Jenže uživatelé si včera stěžovali na blokování celých domén, nikoliv jen konkrétního obsahu na nich, což je třeba u filehostingových serverů problém. To je prý ale podle Martina Žabky otázka technického selhání, nikoliv účel služby: Od 13. srpna došlo v rámci pilotního provozu k implementaci blacklistů do systému. Z toho důvodu mohlo dojít k dočasnému výpadku celých domén. V současné době je již vše v pořádku. Omlouváme se všem uživatelům, kterých se toto omezení dotklo a prosíme je o pochopení, protože pomáhají dobré věci.

Telefónica O2 trvá na tom, že těmito kroky neporušuje své loňské stanovisko. O tom, že nebudeme blokovat stránky s obsahem, kde jsou sexuálně zneužívány děti, jsme nikdy nemluvili. Loni se řešilo především blokování stránek s nevhodným obsahem, širšího spektra kategorií, nejen stránek s obsahem, kde jsou sexuálně zneužívány děti. Veřejnost by měla rozlišovat nelegální obsah – např. stránky, kde jsou sexuálně zneužívané děti a obsah nevhodný, který je mnohem složitější definovat. Nevhodný obsah automaticky blokovat nechceme ani nebudeme, uvedl Martin Žabka pro Lupu.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 15:09 Nový

Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
No, nejlepe uzivatele pomohou dobre veci, kdyz udelaji Kyslikum papa. Od posuzovani toho, zda je neco legalni nebo ne jsou tady soudy, nikoliv pofiderni, nepruhledne a vladami financovane organizace typu IWF.
msk
msk (neregistrovaný) ---.dalvi.cz
14. 8. 2009 15:43 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Suhlasim. Cesta do pekiel dlazdena dobrymi umyslami. Osobne nevidim ziaden rozdiel medzi blokaciou stranok na zaklade nejakeho zoznamu sukromnej organizacie, sidliacej v baste novodobeho fasizmu a blokaciou a la Cina. Myslim, ze najlepsie je O2 vyjadrit svoj nazor okamzitou vypovedou z dovodu neposkytovania dohodnutych sluzieb.
jz
jz (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
23. 9. 2009 6:21 Nový

DEJTE I VY VYPOVED!!!

celé vlákno
Udelejte to jako ja. Dal jsem kvuli tomu O2 vypoved. Zde predepsany formular:

http://www.cz.o2.com/public_conver/ad/23/34/109038_112730__107397_133608_formular_vypoved_final.pdf


Mezicasem je na trhu spousta konkurentu.
Petrwb
Petrwb (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
14. 8. 2009 15:43 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Jj. Za prve zneuzivane deti na webu by clovek jen tezko hledal. Bude filtrovano jen http ci jine protokoly? Za druhe. Ochrana deti, boj proti falesnemu terorismu. Kamery, cipy, cenzura, omezovani prav, stupidizace spolecnosti. To co jste meli za minuleho rezimu mate stonasobne horsi a nevadi vam to?!
uživatel si přál zůstat v anonymitě 88.103.39.---
14. 8. 2009 15:55 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Za minulého režimu nebyly takové možnosti, a jak vidíš na režimu stejně moc nezáleží.

A jestli budou blokovat jenom dětskou pornografii, tak mi nevadí. Otázka je, jestli budou vážně blokovat jenom dětskou pornografii, kdo je bude kontrolovat a zda budou nějaké tresty za blokování nezávadných stránek.
Janko Hrasko
Janko Hrasko (neregistrovaný) 194.88.222.---
14. 8. 2009 16:06 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
v mene bozom (spravodlivosti, boja proti detskej pornografii) budu upalovat vsetky carodejnice v dosahu :D
Kamil Páral aura:41
14. 8. 2009 16:04 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Je na čase volit:
http://www.ceskapiratskastrana.cz/pages/homepage/volebni-program.php

...
1. Zajištění základních občanských práv a svobod v době Internetu
Internet nesmí být pod záminkou potlačování extremismu, sázení, terorismu, dětské pornografie, kopírovaní, sdílení, apod. omezován. Tyto problémy mají být řešeny policií, a nezávislými soudy. Jakákoliv uživatelem nevyžádaná filtrace veřejného obsahu Internetu je zcela nepřípustná.
...
uživatel si přál zůstat v anonymitě 85.93.98.---
14. 8. 2009 18:36 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
ne, opravdu neni na case volit zlodeje!
cc
cc (neregistrovaný) ---.232.broadband6.iol.cz
14. 8. 2009 18:39 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
jistě, je třeba platit a platit, každému kdo si to prolobuje do zákona...
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
14. 8. 2009 18:54 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Presne, treba vyrobci veskereho zbozi. My na nej mame pravo!!! Chceme ho zadarmo!!! Taky koncery jsou zlodejina. Koncert je, i kdyz bych tam nebyl, takze kdyz tam pudu zadarmo, tak nikomu nevznikne zadna ztrata a proto by mely bejt zadarmo nebo max. za korunu.
cc
cc (neregistrovaný) ---.232.broadband6.iol.cz
14. 8. 2009 21:39 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Máš to nějaký pomotaný.
petrxh
petrxh (neregistrovaný) ---.slansko.net
17. 8. 2009 16:36 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Uz jste uhradil penize za pouzivani vasi zidle? Tim nemyslim prvni poplatek, za ktery vam dovolili si zidli odvest domu, ale poplatky za kazde sednuti?

Pokud ne, tak proc?

Vzdyt pred ustavou jsme si vsichni rovni. Proc jedni maji ze zakona moznost vybirat poplatky za kazde byt i pouze teoreticke uziti jejich dila a druzi ne?
hejhula
hejhula (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 8. 2009 15:55 Nový

Analogie

celé vlákno
Aby byla vaše analogie dostatečná, tak byste měl dodat, že poplatky byste platil ne ze skutečného množství vlastněných židlí, ale z průměrného množství židlí, které byste byl schopen ukradnout, kdybyste byl zloděj.

Tyto poplatky vybírá OSA -- česká mafie 20. a 21. století.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 18:42 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Pokud mas nejake konkretni poznatky o majetkove kriminalite predstavitelu teto strany, mel bys podat trestni oznameni. V opacnem pripade doporucuju drzet hubu.
dracul
dracul (neregistrovaný) 2001:0:53aa:----:----:----:----:----
15. 8. 2009 13:31 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
proc se za svuj nazor stydite?:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.unhfree.net
16. 8. 2009 14:19 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
ahahahahahaha tak toto je nejvetsi vtip dne. a koho ste si mily pane myslel ze svym volebnim listkem volite?myslite ze nahore sedi sami cestni lidi. se vam ani nezda kolik maji nakradeno a ze funkce lobista je v podstate funkce=spravce a dohazovac uplatku. ale jinak dobry. jsem se zasmal
Pavel aura:96
14. 8. 2009 16:41 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Skoro to zavání neplněním smlouvy ze strany dodavatele a tedy možnost předčasně ukončit i smlouvu na dobu určitou bez sankcí.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 17:35 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Ano, tohle je nepochybne duvod k vypovedi i u smluv se zavazkem na dobu urcitou. Jedna se o jednostrannou zmenu podminek (o niz navic O2 v rozporu s vlastnimi Vseobecnymi podminkami predem neinformovala).

Konkretne Provozní podmínky pro poskytování Veřejně dostupné služby připojení k Internetu (platne od 1.2.2009) stanovily:
Článek 3
(9) Poskytovatel je oprávněn zamezit šíření dat, které Účastník šíří v rozporu se Specifikací, Provozními podmínkami, obecně závaznými právními předpisy České republiky nebo s dobrými mravy.
Článek 9
(1) Tyto Provozní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. února 2009.
(3) Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto Provozních podmínek, o změně bude předem informovat v souladu s Všeobecnými podmínkami.
zatimco nove Provozní podmínky pro poskytování služby O2 Internetové připojení (platne od 1.8.2009) se zmenily takto:
6.6. O2 je oprávněna zamezit šíření dat, které Účastník šíří v rozporu se Všeobecnými podmínkami, Provozními podmínkami, obecně závaznými právními předpisy České republiky nebo s dobrými mravy. O2 je oprávněna zamezit Účastníkovi přístup k internetovým stránkám na určitých serverech sítě Internet s nelegálním obsahem nebo obsahem odporujícím dobrým mravům.
12.1. Tyto Provozní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 8. 2009 a nahrazují Provozní podmínky pro poskytování Veřejně dostupné služby připojení k Internetu platné od 1. 2. 2009. 12.3. O2 si vyhrazuje právo na změnu těchto Provozních podmínek, o změně bude předem informovat v souladu s Všeobecnými podmínkami.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 17:45 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Nejak mi vypadl konec. Konkretne v tomto pripade TO2 porusila touto zmenou Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací - clanek 17.6, kde se pravi:
17.6 O2 je oprávněna měnit, doplňovat a rušit VP, Provozní podmínky, Ceníky a Reklamační řád při změně technických, provozních, obchodních nebo organizačních podmínek na straně O2 nebo na trhu poskytování služeb elektronických komunikací nebo z důvodu změny obecně závazných právních předpisů. O2 je povinna o takových změnách vhodným způsobem informovat Účastníka před nabytím účinnosti takových změn. Za vhodný způsob se považuje zejména zveřejnění změn na Kontaktních místech a na Internetových stránkách. Pokud se jedná o podstatnou změnu, která pro Účastníka představuje zhoršení smluvních podmínek, je O2 povinna na své náklady nejméně jeden měsíc před nabytím účinnosti podstatné změny vyrozumět Účastníka odpovídajícím způsobem o této změně a současně jej informovat o jeho právu zrušit dotčenou Službu bez sankce v případě, že nové podmínky nebude akceptovat. Za odpovídající způsob se považuje zejména vyrozumění prostřednictvím informace uvedené na vyúčtování nebo jiné adresné písemné sdělení, vyrozumění učiněné prostřednictvím hlasové nebo SMS zprávy a vyrozumění učiněné prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků při současném zveřejnění změn na Kontaktních místech a na Internetových stránkách.
stoural
stoural (neregistrovaný) 77.48.59.---
14. 8. 2009 22:52 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
"No, nejlepe uzivatele pomohou dobre veci, kdyz udelaji Kyslikum papa"

NAIVNI :))))))))))))))
trodas
trodas (neregistrovaný) 77.242.86.---
15. 8. 2009 22:21 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
Nejlepsi a jedine hlasovani, na ktere neko slysi, je hlasovani penezi. Jinak si muzes kazde 4 roky vybrat jen mezi Tupohlavem a Paroprasetem. Jeden za 18 a druhý za dvacet bez dvou.

Pokud O2 pociti odliv zakazniku, od skandalniho filtrovani internetu (to jsme se ocitli v Cine, nebo co?!) upusti. Pokud nepociti odliv penez, neupusti od toho.

Jednoduche jako facka. Naivni? Mozna. Ucinne? Nepochybne.
an
an (neregistrovaný) 193.86.31.---
17. 8. 2009 8:57 Nový

Re: Pomahaji dobre veci?

celé vlákno
V Cine? Ne. Spise v zapadni Evrope, tam tendence chranit kohokoli i proti jeho vlastni vuli maj zivnou pudu. A ujasneme si - nejde o cenzuru. Jde preci o ochranu (;
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
14. 8. 2009 15:52 Nový

Datove schranky

celé vlákno
Az prevezmou adresu na ktere jsou statem vynucene Datove schranky, taky je budou blokovat ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě 78.24.10.---
14. 8. 2009 17:26 Nový

NEchapu

celé vlákno
Já hlavně nechápu PROČ? naštěstí připojení od O2 nemám, ale stejně nechápu, proč to dělají? Může mi vysvětlit někdo motivaci? To je priprava na to, az podobne blacklisty vyda RIAA, MPAA a OSA? A proste... vzdyt staci prenaset osubory pres torrent, nebo budou blokvat i to?

Co nutí soukromou firmu vynakládat další peníze a investovat do toho, aby mohli lidem zablokovat pár stránek? Navíc jeslti budou blokovat tvrdou dětskou pornografii, tak jim neubyde nejak vyrazne trafficu.

Nechápu to, může mi ot někdo rozumně vysvětlit?

Chápu, že blokovat porno by ušetřilo hodně trafficu, ale blokovat takovou malinkatou specifickou část? To můžou porvidera trestat, za napomáhání šíření? Stále to prostě nechápu.

Já být akcionářem, tak nadávám a chci vysvětlit kolik ta celá akce stála a kolik to vynese?
bajtík
bajtík (neregistrovaný) ---.207.broadband10.iol.cz
14. 8. 2009 17:45 Nový

to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
To by se člověk divil, kolika lidem vadí zablokování několika převážně share serverů. Pro copak tam chodíte panáčci? Warez? Jiný nelegálně šířený autorský obsah?
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 18:05 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Muzu se zeptat, co je ti do toho? Napr. tam legalne stahuju filmy a hudbu v souladu s AZ, jak si muzes nastudovat v diskusi pod timto clankem.
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
14. 8. 2009 19:06 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Jasne, a ty filmy a hudba tam byly umisteny legalne. Kdo profituje na nelegalni cinnosti nekoho jinyho, je stejnej ekhlhaft, jako ten, co nelegalni cinnost pacha. Je to jako kdyz koupis na parkovisti pred supermarketem vod nekoho kradenej mobil za dve kila.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 19:16 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Jak tam byly umisteny me uprimne receno nezajima (a ano, klidne tam mohly byt umisteny i legalne, opet odkazuji na debatu pod onim clankem vyse). Jestli nechapes, ze je principialne zcela neprijatelne, aby tady nejake soukrome firmy pod zaminkou "nelegalnich" stranek, pripadne dokonce pod zaminkou stranek, ktere "odporuji dobrym mravum" cenzurovaly pristup k Internetu, tak doporucuju se odstehovat napr. do Ciny, tam z tebe soudruzi budou mit radost.
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
14. 8. 2009 20:11 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Ja nekde s tebou mluvil o cenzurovani internetu? Ja s tebou mluvil o tvem legalnim stahovani podle AZ. Pokud si nekdo stahuje filmy nebo hudbu, ktera neni free, tak je stejnej grazl jako ten, kdo si kupuje kradeny zbozi, protoze vyuziva nelegalniho a nemoralniho konani nekoho jinyho. Tak to proste je, sorry.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 20:14 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Doporucuji vasi pozornosti AZ, podle ktereho prave za to stahovani platim autorum kompenzace v podobe autorskych poplatku za CD/DVD media, pevne disky, flash disky, vypalovacky, atd. atd. atd.) - a to i v pripade, ze na ne zadna autorska dila nenahravam a pouzivam je napr. na rodinne fotky z dovolene nebo pro zalohovani firemnich dat. Takze svoje radobymoralizovani a oznacovani za zlodeje si strcte tam, kde slunce nesviti.
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
14. 8. 2009 20:41 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Kterejm autorum platis, Spibergovi nebo Offspring? K tem myslis tvoje poplatky dojdou? Nejaky poplatky s tim nemaji nic spolecnyho. Kdo vyuziva nelegalni cinnosti nekoho jinyho, je grazl. Nevymejslej porad nejaky vytacky, jak ospravedlnit nemoralni chovani, ktery se ospravedlnit neda.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
14. 8. 2009 20:47 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Jestli jim poplatky nedojdou, tak si musi stezovat u OSA a Intergramu, kteri tyto poplatky vybiraji a maji ze zakona povinnost je autorum rozdelovat, to opravdu neni muj problem. O tom, za platim bezduvodne v ramci tento kompenzace poplatky i za vlastni data, jsem se jiz zminil. Kdepak je asi tak moralka v tomto pripade? Kdepak je moralka v tom, ze za velkokapacitni kopirku slouzici vyhradne ke kopirovani firemnich dokumentu zaplatim mafii DILIA tisice korun na techto autorskych poplatcich? O moralce zvanis, akorat kdyz se ti to hodi do kramu, ze?
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
15. 8. 2009 9:13 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
A nez si neco stahnes, tak si zjistjes, jestli autora tyhle organizece zastupujou? Nevykrucujes se zase jen? Hlavne, kde jsi vzal, ze ja ty poplatky obhajuju? Mne se taky nelibeji. To neznamena, ze budu profitovat z trestny cinnosti nekoho jinyho. Jestli ti prpiada moralni koupit si kradenou vec nebo stahovat nelegalne sdileny dila, tak ok, nemam uz o cem bych s tebou diskutoval.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 9:56 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Me je opravdu jedno, kdo ho zastupuje, to neni muj problem. Nicmene kdyz se ptate, tak ano, zastupuji - viz § 96 odst. 1 pism. a/ bod 3 AZ, ono je totiz to zastoupeni v danem pripade povinne. A ano, prijde mi to moralni, uz tak dost platim za nic (viz debata vyse) a moje penize mizi do cerne diry, takze mam predplaceno.
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
15. 8. 2009 10:43 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Samozřejmě, že to je tvůj problém. Když si stáhneš film nebo hudbu od někoho, kdoho OSA atd. nezastupuje, tak pak samzřejmě neůžeš argumentovat tim, že si nějaký OSE zaplatil nějaký poplatky. OSA nezastupuje všechny autory na světě a není povinností OSY je zastupovat a není poviností autorů být členy OSY. (Představa, že to máš "předplacený", takže si můžeš stahovat do alelujá, co chceš, je samozřejmě taky mimo, ale to teď nechci řešit. A ještě jednou bych připomněl, že nejsem zastáncem současný podoby poplatků z média, takže v tomhle ohledu jsme za jedno).
Ale ty pořád nějak nechápeš, co ti chci říct. Zopakuju to naposled: někdo nelegálně a proti přání autora nasdílí jeho díla. Pak žádnym způsobem nejde ospravedlnit, že ty z takový nelegální a nemorální činnosti profituješ.
Tím tuhle debatu končím, všechno už jsem k tomu řek, čau.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 10:51 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Kdyby sis racil precist ten odkazovany paragraf prislusneho zakona, tak by tady bylo o jeden uplne znbytecny moralistni vylev mene.
§ 96 Práva povinně kolektivně spravovaná

(1) Povinně kolektivně spravovanými právy jsou
a) právo na odměnu za
3. zhotovení rozmnoženiny pro osobní potřebu na podkladě zvukového nebo zvukově obrazového záznamu nebo jiného záznamu přenesením jeho obsahu pomocí přístroje na nenahraný nosič takového záznamu [§ 25 odst. 1 písm. b), § 28 odst. 2, § 71 odst. 3, § 76 odst. 4 a § 80 odst. 3],
simont
simont (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
15. 8. 2009 10:58 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
ty ses uplne mimo. co tou citaci ches rict? ze kdyz si stahnu nelegalni cd nejaky australsky skupiny, ze dostane penize od osa?
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 12:57 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Zadne nelegalni CD si nestahnes, stahnes si ho uplne legalne. Jestli australska skupina dostane penize od OSA, to opravdu nevim, pokud chces zjistit, na zaklade jakych kriterii rozdeluje OSA penize, budes se muset zeptat vedeni tohoto spolku. Hodne stesti, jsou lide, kteri se o tyto podklady neuspesne soudi cca 15 let, ono totiz kdyby je vydali, tak se konecne v plne nahote ukaze, o jakou cernou diru jde.

Nicmene ano, v tomto pripade je ona australska skupina u nas ze zakona povinne zastupovana kolektivnimi spravci, tedy OSA a Intergram, to tim chci rict. Ja jsem jim kompenzaci za kopii pro osobni potrebu zaplatil presne podle zakona, dal me to opravdu nezajima, jestli a kolik jich vlastnik prav dostane. Ja taky zpatky penize zaplacene za disky, CD a DVD nebo pametove karty urcene pro archivaci mych vlastnich dat nebo za kopirku do firmy urcenou pro totez nikdy zpatky nedostanu.
Jiri Lupac
15. 8. 2009 22:26 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
...muzete se o toto mafianskym zpusobem z nas vynucene vybirane vypalne... pardon, poplatky, soudit. S pravdepodobnym vysledkem...

BTW, od 1. 8. 2009 se nemuzete k Nejvyssimu soudu dovolat v pripade, ze jde o finance pod 50 000,- bez prislusenstvi, to se do toho nezahrnuje...

Fuck tenhle stat, uz toho mam DOST!
hejhula
hejhula (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 8. 2009 16:03 Nový

Quack

celé vlákno
Nejdřív na někoho nakydáš špínu a pak prohlásíš, že ses bavil o něčem jiném a ať ti dají pokoj.
Uhnij hnuse.
cc
cc (neregistrovaný) ---.232.broadband6.iol.cz
14. 8. 2009 21:33 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Synku máš to nějaký pomotaný. Celá tato civilizace vznikla nelegálně. I demokratická společnost vznikla nelegálně. Smiř se už s tím, že pokud je něco přežité, zanikne to.
Zrovna tak jako dnešní stav v oblasti zábavního BYZNYSU je v koncích. Dělá totiž kriminálníky z 60% mladých v EU (tolik jich stahuje). A to je rozhodně nepřirozené.
Podle tebe by se nemohli ani začít bouřit otroci - bylo to nelegální!
Jiri Lupac
15. 8. 2009 22:32 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Je zajimave, ze kdyz clovek zvedne ruku na svou obranu a utocnika ztriska jak mu patri, je potahovan policii a tresne stihan za "ublizeni na zdravi", protoze "obrana byla zjevne neprimerena..." ...

Na druhou stranu samotna USTAVA nam umoznuje pouzivat nasili a branit nase "milovane" demokraticke zrizeni i za pouziti nasili, strelnych zbrani a pod.
Proti KOMUKOLIV, kdo by je rozvracel. Hmmm :)

Takze otroci se nesmi branit proti druhym otrokum kdyz jim jde o kejhak, ale muzou beztrestne zabijet rebelujici otroka. Ahaaaa, proc to nenapisou hnedka takhle... clovek by si hnedka rekl, co je to zac za pakaz, co tohle pise.

Jakym pravem se tzv. demokracie (kde nelze politikovi priradit jednoznacne volice, kteri ho zvolili a tito volici ho tedy nemohou ani odvolat jakmile prestane zastupovat - od toho zastupitelska demokracie, ne, ze si politruci budou delat co chtej - alespon tedy tolik teorie) osobuje pravo tvrdit o sobe, ze je jediny mozny a nejlepsi system? Ktery muzou jeho otroci nasilim branit?
No kdo by to delal?! Vzdyt je to sama lez na lez.
stoural
stoural (neregistrovaný) 77.48.59.---
14. 8. 2009 22:53 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Bozinku, ty jsiu proste hlupak.

Tak to je, sorry, blbe.
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
15. 8. 2009 9:15 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Dik za prinosnej prispevek. To jsou argumenty, proti kterym nelze nic namitnout.
stoural
stoural (neregistrovaný) 77.48.59.---
15. 8. 2009 20:29 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Ano. Protoze s vymastencem jako ty nelze diskutovat.

Je totiz tak tupej, ze vubec nic nechape.
cc
cc (neregistrovaný) ---.232.broadband6.iol.cz
14. 8. 2009 21:38 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
A co Robin Hood, ten když kradl, bylo to v pořádku nebo ne?
stoural
stoural (neregistrovaný) 77.48.59.---
14. 8. 2009 22:51 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
To, jestli tam byly umisteny legalne ci ne, te podle zakona nemusi vubec zajimat. Nebo snad zjistujes, zdali TV vysila sve porady legalne? POCHYBUJI.
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
15. 8. 2009 9:22 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Samozrejme, ze me to zajima. Me zajima, jestli se chovam jako dobytek nebo jako slusnej clovek. Kdyz tvuj nejlepsi kamos prekeca tvoji holku a vyspi se s ni, tak to je jiste v souladu s Autorskym zakonem, ale zrejme to neni lidsky uplne ok. Chapes? Proto bych si treba nekoupil nic od nekoho na parkovisti pred supermarketem, byt by to bylo sebevyhodnejsi a v souladu se zakonem, protoze bych mel opravneny podezreni, ze to dotycnej nekomu ukrad. A proto bych si taky nestahoval nelegalne nasdileny veci.
Divi3
Divi3 (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
15. 8. 2009 9:50 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Došly ti argumenty tak plácáš nesmysly.
simon
simon (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
15. 8. 2009 10:02 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
zato tys to napsal brilantne. ma samozrejme pravdu, ale mistni vychytralci si to tezko priznaji
Martin V
Martin V (neregistrovaný) 77.104.245.---
15. 8. 2009 17:57 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Taky ti kamarád osouložil holku a ted si z toho nesvůj?
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 9:58 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Aha, takze ty nez si neco nahrajes z televize, tak volas do Hollywoodu a overujes si, jestli nahodou televize ten nejnovejsi beckovy trhak neodvysilala nelegalne, nez si to nahrajes. To musis mit tezky zivot, radsi tu televizi prodej. :P
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
15. 8. 2009 10:27 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Tak co myslíš, dělám to tak? Nedělám. Protože předpokládám, že televize si to ohlídá sama. A naopak, když najdu na internetu kompletní diskografii Beatles, tak zase přdpokládám, že to je nelegálně nasdílený. To neni tak složitý, ne?
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 10:33 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Jojo, televize hlida, co ji sily staci (a OSA taky :P)
quak
quak (neregistrovaný) 94.142.234.---
15. 8. 2009 10:51 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
To je pochybení úplně jinýho druhu, jak sis jistě ráčil všimnout. (To je přesně typ zdůvodnění, kterej ukazuje, jak nesmyslný argumenty většinou sdíleči užívaji. To je argument typu, tys přešel na červenou, tak se do mě nenavážej, že já kradu.)
Dobrá debata, ale už k tomu nemá víc co dodat, čau.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 10:54 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
To je jen reakce na to, ze ty "predpokladas, ze televize si to hlida sama". Tak predpokladej dal. :P
simont
simont (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
15. 8. 2009 11:03 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
a ze nekdo v CT si prisvojil neporavnene prachy popira, ze televize si hlida prava na vysilany porady? tak to uz je fakt zoufalost :-))
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 13:01 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Ano, pokud penize proplaci fiktivni hudbu a hudbu jinych autoru neopravnene na cizi jmeno, lze duvodne predpokladat, ze skutecny autor a interpret te hudby zaplaceno nedostal a ze si holt televizi ty prava neohlidala. Nebo to snad svedci o tom, ze tam maji skvely poradek? Ano, tvoje vykriky, to je opravdu zoufalost, uz asi nevis kudy kam, chapu, na obhajobu podobnych zlodeju to musi byt opravdu natura.
simont
simont (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
15. 8. 2009 11:04 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
a ze nekdo v CT si prisvojil neporavnene prachy popira, ze televize si hlida prava na vysilany porady? tak to uz je fakt zoufalost :-))
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
15. 8. 2009 12:57 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Vzhledem k tomu jak stare jsou diskografie Beatles, tak to muze byt nasdileno legalne - nekde plati autorska prava na pisnicky 50 let, nekde 70 let od vydani, nekde treba 70 let od smrti autora, v Mexiku treba dokonce 100 let, to se zem od zeme lisi. Takze v nekterych zemich, kde je ten termin mensi uz muzou byt alba Beatles volne dilo, ktere lze zcela legalne sirit. A tady to pak lze zcela legalne stahovat. Kdo to stahuje nema povinnost zjistovat jak to je a odkud to kdo sdili.
stoural
stoural (neregistrovaný) 77.48.59.---
15. 8. 2009 20:28 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
Takze ty predpokladas?

HA HA HA.
Jiri Lupac
15. 8. 2009 22:34 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
TV jsem ustrihl od kabelu, protoze v ni davaji tak NECHUTNOU propagandu, ze uz se na to nejde divat. Clovece div se, prestat platit poplatky neni "jen tak" ... Oni mi tvrdi, ze tu TV nesmim mit. To je docela zvlastni. Ja mel dojem, ze ustava jasne rika, ze soukrome vlastnictvi je nedotknutelne... Ne ze pokud TV nepouzivam, momentalne, tak ze stale musim platit poplatky.

Do takoveho bussinesu chci jit. To se vydelavaj penize!
a
a (neregistrovaný) 85.93.98.---
14. 8. 2009 18:38 Nový

Re: to je křiku kvůli warezu

celé vlákno
jojo, stahuju si nejnovejsi filmy z imagevenue.... ale predevsim tady jde o princip
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurotel.cz
14. 8. 2009 20:21 Nový

Nová totalita

celé vlákno
Dnes dětské porno, zítra Protipirátská strana, potom zrzaví a nakonec co?
X Spy aura:44
14. 8. 2009 23:24 Nový

Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
Je mi smutno ze spůsobu , jakým je tohle omezování služby zaváděno . Úcta k zákazníkům ? Kde ta je ?
Nemělo by nejprve podobným krokům předcházet veřejné oznámení ?
Všichni víme jaká nevole by předcházela .Podle mne jde o krok za hranicí slušnosti . Každý si to může přebrat sám - Pro mne je takovéto chování jakéhokoli soukromého subjektu poskytujícího předem smluvené služby naprosto nepřijatelné .
Stanislav Petr aura:22
14. 8. 2009 23:51 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
Uzivatele, kterych se tato blokace tyka si zadnou uctu k zakaznikovi nezalouzi. Spis bych doporucival misto blokovani stranek rovnou kastraci techto "zakazniku".
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
15. 8. 2009 1:21 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
Kastrovat uzivatele download serveru? Ja chapu, ze se jedna o veskrze zavrzenihodnou cinnost, ale kdyz vykastrujete 50% mlade populace, tak Vas v duchodu nebude mit kdo zivit :-(
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 13:10 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
Kastrace prijde na radu pozdeji, zatim se jim jen nabouravaji do pocitacu a mazou data (v cestine zde).
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
15. 8. 2009 1:32 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
Proboha, vy chcete kastrovat i vsechny lidi co si ctou ve wikipedii? I ta byla organizaci co vyrabi ten blacklist blokovana. Lidi proti kterym ma byt tohle blokovani namirene ho stejne obejdou (VPN, proxy), takze ve finale se to tyka jen lidi, kteri narazi na normalni stranku (sance ze by omylem narazili na jednu z tech skutecne zavadnych je asi dosti blizka nule) co se tam dostala bud omylem nebo neci neschopnosti.

Zamyslete se priste nez placnete takovouhle blbost.
X Spy aura:44
15. 8. 2009 2:15 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
Primárně by jste si měl uvědomit , že byli omezeni uživatelé naprosto odlišných služeb než je sdílení pedofilního materiálu . - aura dolů .
Xspy
Xspy (neregistrovaný) ---.59.broadband2.iol.cz
15. 8. 2009 2:17 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
A proboha vždyt´se tahle blokace potenciálně dotkla všech zákazníků !
trodas
trodas (neregistrovaný) 77.242.86.---
15. 8. 2009 22:42 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
A žeprý - chyba. Pendrek. Nemají to vůbec co dělat a blokovat, copak jsme někde v Číně?! TO už přestává všechno :(
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 9:48 Nový

Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?

celé vlákno
No, vam asi nekdo vykastroval omylem mozek, mel byste ten zakrok reklamovat. :-))) Mimochodem, ty blacklisty jsou samozrejme neverejne, nikdo nevi, co je blokovano a proc, a ta organizace je tak uzasne "nezavisla", ze je aktivni podporovana napr. britskym ministerstvem vnitra nebo policejnimi slozkama. Tupa ovce kraci na porazku a jasa.
Xspy
Xspy (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
15. 8. 2009 15:21 Nový

Re: Co vše si musí nechat zákazník líbit ?

celé vlákno
http://www.iwf.org.uk/ ... Cofounded by the European Union
calypsol
calypsol (neregistrovaný) 80.250.4.---
15. 8. 2009 11:41 Nový

IWF

celé vlákno
Dival jsem se na stranky IWF, ale nikde jsem nenasel konkretni blacklist, abych se podival jestli je muj provider taky nahodou neblokuje, nevite kde ten blacklist najdu??
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
15. 8. 2009 12:55 Nový

Re: IWF

celé vlákno
Usetri si cas, blacklisty nikde videtelne nejsou, to je totiz prisne strezene tajemstvi. :P
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
15. 8. 2009 13:11 Nový

Re: IWF

celé vlákno
Blacklist je tajny, takze si nikdo nemuze zjistit co v nem vsechno je. Par blacklistu z jinych organizaci uz v minulosti uniklo, viz treba:

https://secure.wikileaks.org/wiki/Australian_government_secret_ACMA_internet_censorship_blacklist%2C_6_Aug_2008

Procpak tam jsou stranky restaurace Dolicek?

Nebo tohle:
https://secure.wikileaks.org/wiki/Australian_government_admits_less_than_32%25_of_secret_censorship_list_is_related_to_underage_images

Jen 32 procent seznamu bylo skutecne detske porno. Zbytek byly stranky neskodne, politicke nebo nepohodlne, vcetne stranek snazicich se upozornovat na nevyhody podobneho blokovani.

To same v Thajsku - kdyz tamejsi blokovaci seznam vyplaval na povrch, tak 1200 z blokovanych stranek byla jen kritikou thajske kralovske rodiny.

U IWF udelali celkem velky prehmat s blokovanim Wikipedie, diky cemuz to vyplavalo na povrch ... kolik dalsich neskodnych stranek tam maji se nevi.
vinny
vinny (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
15. 8. 2009 14:12 Nový

RE: Telefónica O2 potvrdila filtrování stránek

celé vlákno
co to je zly sen
Jayko
Jayko (neregistrovaný) ---.karneval.cz
15. 8. 2009 17:34 Nový

Detska pornografie

celé vlákno
Muj nazor je, ze detska pornografie na webu neexistuje. Ja uz mam internet 5let a prolezl jsem hromadu stranek a nikdy jsem na zadnou detskou pornografii nenarazil. Podle me detsky porna jsou na P2P sitich. POdle me planujou pod zasitou detskyho porna, blokovat politicky nekorektni weby.
pupu
pupu (neregistrovaný) ---.pupu.cz
15. 8. 2009 20:29 Nový

Re: Detska pornografie

celé vlákno
Tak to vas asi zklamu. Par let jsem delal spravce jednoho verejneho webserveru zadarmo. Cas od casu jsme tam narazili na situaci, kdy na dvou-trech kontech najednou vyletel provoz na mnohonasobek bezneho prumeru. Na prvni pohled tam nebylo nic divneho. Na druhy pohled tam byly 'obrazky' velke nekolik MB, ovsem pri nahrani do prohlizece se ukazalo neco, co mohlo byt velke par kilo. Zbytek bylo neco jineho; co, to tezko rict. Dalsi varianta byla kostra osobnich stranek, kde bylo par radoby obycejnych html stranek a obrazky s nevinnymi nazvy, na kterych byly znacne osklive veci.

Kdyz vite co a jak hledat, najdete i na webu.
Ondřej Kučera aura:100
15. 8. 2009 21:39 Nový

Re: Detska pornografie

celé vlákno
Dobrá, to ale používáte zákulisní informace správce.

Běžný člověk nemá šanci na tohle narazit. Na internetu jsem od roku 1995 a na dětskou pornografii jsem kdysi narazil jen jednou na placeném usenet serveru. Byly tam toho mraky.

Vtipné je, že blokování webu na to žádný vliv nemá.
trodas
trodas (neregistrovaný) 77.242.86.---
15. 8. 2009 22:53 Nový

Re: Detska pornografie

celé vlákno
Ja se s dětským péčkem setkal take na Usenetu, kde to do skupin typu "bondage" a "latex" a pod vytrvale někdo házel. Vzhledem k tomu, že na každém tom obrázku bylo tak 5x napsano z které stránky má být, tak se domnívám, že šlo o pokus FBI vytvořit si databázi lidí, kteří na pedo stránky chodí, jejich vytvořením a sledováním (zaznamenáváním) provozu.

Lepší vysvětlení nemám. Chodil jsem na Usenet přes news2me nebo jak to bylo a z náhledu 30x30 pix nelze poznat věk. Nejdříve mi to vadilo, ale časem jsem si zvykl.

Vzhledem k tomu, jak off-topic postery banují se domnívám, že šlo o organizované rozsévání dětského péčka jako vějičky mezi uživatele nějakou organizací.
Jedinec z toho nemohl mít prospěch, ty stránky byly zdarma a nešlo na tom vydělávat. Šlo jim jen o IP adresy návštěvníků.

Doufám, že jsem tím nezavařil nějakému člověku sdílejícímu své připojení přes Tor, ale myslím, že jsem tam byl jen 1 či 2x a když byly všechny ty stránky stejný, udělal jsem si obrázek.

Stručně řečeno - ti, kteří řvou, jak by se mělo dětské péčko z netu odstranit, ho sami na net dávají a rozšiřují. Čiže je to celé zas jen lež za účelem banovat nepohodlné stránky. Tipuji, že blok zvedavec.org nebo dfens-cz.com bude následovat, pokud již není realitou.
Na obou stránkách jsou samozřejmě tuny dětského péčka :))))
pupu
pupu (neregistrovaný) ---.pupu.cz
16. 8. 2009 9:25 Nový

Re: Detska pornografie

celé vlákno
Puvodni prispevek byl o tom, jestli se na webu detske porno vubec vyskytuje ;-)

Je treba rozlisovat, jestli takove materialy cilene hledate, nebo o ne zakopnete nahodou. To by take meli zvazovat lide, kteri podobne blokace vymysleji - jde nam o to, aby 'nevinne' dite o podobny material nezakoplo, o zamezeni cileneho hledani, nebo o rozbiti organizovanych siti? Pro prvni pripad by filtrovani na urovni ISP fungovat mohlo, pro druhy tezko, pro treti je to uplna blbost. Je pravda, ze u prvniho pripadu bych spise hlasoval pro Velkeho Bratra, pripadne knizete Potemkina blahe pameti.

Mimochodem, ja jsem 'na Internetu' nekdy od roku 1993 a za celou dobu jsem z pohledu uzivatele na neco pripominajici detske porno narazil parkrat, ac jsem ho nikdy nevyhledaval. Usenet, pripadne predchudce dnesnich 'anonymnich P2P siti' - IRC kanaly a boti.
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
16. 8. 2009 13:42 Nový

Re: Detska pornografie

celé vlákno
Tak zrovna usenet (kde binarni skupiny jsou placene a normalni clovek se k nim zadarmo spise nedostane) nebo IRC (bezny pokec jeste par lidi zvladne, ale vymena souboru pres DCC a komunikace s boty je pro vetsinu BFU prilis slozita) nejsou zrovna veci ktere by na netu pouzival "bezny uzivatel". Navic ani jedno neni "na webu", pokud se omezime jen na web (=neco dosazitelne pres HTTP nebo HTTPS) tak tam tohyo detskeho porna asi zas tak moc nebude a to co bude, bude nejspis dobre schovane.
admin
admin (neregistrovaný) ---.38.broadband3.iol.cz
17. 8. 2009 8:35 Nový

Re: Detska pornografie

celé vlákno
>jde nam o to, aby 'nevinne' dite o podobny material nezakoplo...
ježíšimarjápano :):) už jste někdy viděl dítě, který by vyhledávalo DĚTSKÉ porno :):)
img
img (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
16. 8. 2009 14:42 Nový

Blokovat dětské porno

celé vlákno
je jedna věc, ale jakmile se s blokováním začne, najde se spousta skvělých důvodů jak blokovat další a další okruhy -
torrenty, rapidshare apod(slouží k šíření nelegálního obsahu),
casina, pokerové herny(nespadají daňově pod státní zákonodárství), taky se určitě najde spousta dobrých důvodů, proč určitý provoz sledovat(bránění kriminalitě, zabránění daňovým ůnikům atd.). Internet je pro všechny politiky, policajty od nátury,cenzory, a jiné úchyláky bažící po moci
velice lákavý pro svoje obrovské možnosti a relativní snadnost, s jakou se dá regulovat. O2 nedělá nic jiného, než že vypouští pokusný balónek, razí cestu pro ty ostatní. Proti blokování dětského porna se těžko protestuje. Nedivím se, že je to zrovna O2 - tenhle moloch mi svojí sobeckostí a arogancí připomíná Microsoft ještě před pár lety.
mentor
mentor (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 8. 2009 10:25 Nový

RE: Telefónica O2 potvrdila filtrování stránek

celé vlákno
Aneb SEO článek na klíčovku "sexuálně zneužívané děti" jak vyšitej:-D
oddTom
oddTom (neregistrovaný) ---.105.broadband13.iol.cz
17. 8. 2009 12:46 Nový

důvod?

celé vlákno
"Veřejnost by měla rozlišovat nelegální obsah - např. stránky, kde jsou sexuálně zneužívané děti a obsah nevhodný, který je mnohem složitější definovat. Nevhodný obsah automaticky blokovat nechceme ani nebudeme," uvedl Martin Žabka pro Lupu.

--- Jak O2 ví, že šíření dětské pornografie porušuje zákon země, kde sídlí zřizovatel nebo server? Pokud je nelegálnost posuzována českými pravidly, budou stejně tak blokovány servery zabývající se např. adopcemi dětí homosexuály, což je v ČR nelegální?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.148.broadband10.iol.cz
18. 8. 2009 14:41 Nový

RE: Telefónica O2 potvrdila filtrování stránek

celé vlákno
Chci se sám rozhodnout co uvidím na internetu a nechci aby to dělal někdo za mě. Svoboda není výsada svoboda je právo a budu si ho bránit do posledního dechu.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Pomahaji dobre veci?
Lol Phirae 14. 8. 2009 15:09
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
msk 14. 8. 2009 15:43
│
└ 
DEJTE I VY VYPOVED!!!
jz 23. 9. 2009 06:21
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
Petrwb 14. 8. 2009 15:43
│
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
anonymní uživatel 14. 8. 2009 15:55
│
│
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
Janko Hrasko 14. 8. 2009 16:06
│
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
Kamil Páral 14. 8. 2009 16:04
│
 
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
anonymní uživatel 14. 8. 2009 18:36
│
 
 
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
cc 14. 8. 2009 18:39
│
 
 
│
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
quak 14. 8. 2009 18:54
│
 
 
│
 
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
cc 14. 8. 2009 21:39
│
 
 
│
 
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
petrxh 17. 8. 2009 16:36
│
 
 
│
 
 
└ 
Analogie
hejhula 22. 8. 2009 15:55
│
 
 
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
Lol Phirae 14. 8. 2009 18:42
│
 
 
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
dracul 15. 8. 2009 13:31
│
 
 
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
anonymní uživatel 16. 8. 2009 14:19
├ 
Re: Pomahaji dobre veci?
Pavel 14. 8. 2009 16:41
│
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
Lol Phirae 14. 8. 2009 17:35
│
 
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
Lol Phirae 14. 8. 2009 17:45
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
stoural 14. 8. 2009 22:52
 
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
trodas 15. 8. 2009 22:21
 
 
└ 
Re: Pomahaji dobre veci?
an 17. 8. 2009 08:57
Datove schranky
Obyvatel 14. 8. 2009 15:52
NEchapu
anonymní uživatel 14. 8. 2009 17:26
to je křiku kvůli warezu
bajtík 14. 8. 2009 17:45
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 14. 8. 2009 18:05
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 14. 8. 2009 19:06
│
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 14. 8. 2009 19:16
│
 
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 14. 8. 2009 20:11
│
 
│
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 14. 8. 2009 20:14
│
 
│
 
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 14. 8. 2009 20:41
│
 
│
 
│
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 14. 8. 2009 20:47
│
 
│
 
│
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 15. 8. 2009 09:13
│
 
│
 
│
 
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 15. 8. 2009 09:56
│
 
│
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 15. 8. 2009 10:43
│
 
│
 
│
 
 
 
 
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 15. 8. 2009 10:51
│
 
│
 
│
 
 
 
 
 
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
simont 15. 8. 2009 10:58
│
 
│
 
│
 
 
 
 
 
│
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 15. 8. 2009 12:57
│
 
│
 
│
 
 
 
 
 
│
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Jiri Lupac 15. 8. 2009 22:26
│
 
│
 
│
 
 
 
 
 
└ 
Quack
hejhula 22. 8. 2009 16:03
│
 
│
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
cc 14. 8. 2009 21:33
│
 
│
 
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Jiri Lupac 15. 8. 2009 22:32
│
 
│
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
stoural 14. 8. 2009 22:53
│
 
│
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 15. 8. 2009 09:15
│
 
│
 
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
stoural 15. 8. 2009 20:29
│
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
cc 14. 8. 2009 21:38
│
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
stoural 14. 8. 2009 22:51
│
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 15. 8. 2009 09:22
│
 
 
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Divi3 15. 8. 2009 09:50
│
 
 
 
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
simon 15. 8. 2009 10:02
│
 
 
 
│
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Martin V 15. 8. 2009 17:57
│
 
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 15. 8. 2009 09:58
│
 
 
 
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 15. 8. 2009 10:27
│
 
 
 
 
│
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 15. 8. 2009 10:33
│
 
 
 
 
│
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
quak 15. 8. 2009 10:51
│
 
 
 
 
│
│
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 15. 8. 2009 10:54
│
 
 
 
 
│
│
 
 
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
simont 15. 8. 2009 11:03
│
 
 
 
 
│
│
 
 
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Lol Phirae 15. 8. 2009 13:01
│
 
 
 
 
│
│
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
simont 15. 8. 2009 11:04
│
 
 
 
 
│
├ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Bilbo 15. 8. 2009 12:57
│
 
 
 
 
│
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
stoural 15. 8. 2009 20:28
│
 
 
 
 
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
Jiri Lupac 15. 8. 2009 22:34
└ 
Re: to je křiku kvůli warezu
a 14. 8. 2009 18:38
Nová totalita
anonymní uživatel 14. 8. 2009 20:21
Co vše si nechá zákazník líbit ?
X Spy 14. 8. 2009 23:24
└ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
Stanislav Petr 14. 8. 2009 23:51
 
├ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
anonymní uživatel 15. 8. 2009 01:21
 
│
└ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
Lol Phirae 15. 8. 2009 13:10
 
├ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
Bilbo 15. 8. 2009 01:32
 
├ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
X Spy 15. 8. 2009 02:15
 
│
└ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
Xspy 15. 8. 2009 02:17
 
│
 
└ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
trodas 15. 8. 2009 22:42
 
└ 
Re: Co vše si nechá zákazník líbit ?
Lol Phirae 15. 8. 2009 09:48
 
 
└ 
Re: Co vše si musí nechat zákazník líbit ?
Xspy 15. 8. 2009 15:21
IWF
calypsol 15. 8. 2009 11:41
├ 
Re: IWF
Lol Phirae 15. 8. 2009 12:55
└ 
Re: IWF
Bilbo 15. 8. 2009 13:11
RE: Telefónica O2 potvrdila filtrování stránek
vinny 15. 8. 2009 14:12
Detska pornografie
Jayko 15. 8. 2009 17:34
└ 
Re: Detska pornografie
pupu 15. 8. 2009 20:29
 
└ 
Re: Detska pornografie
Ondřej Kučera 15. 8. 2009 21:39
 
 
├ 
Re: Detska pornografie
trodas 15. 8. 2009 22:53
 
 
└ 
Re: Detska pornografie
pupu 16. 8. 2009 09:25
 
 
 
├ 
Re: Detska pornografie
Bilbo 16. 8. 2009 13:42
 
 
 
└ 
Re: Detska pornografie
admin 17. 8. 2009 08:35
Blokovat dětské porno
img 16. 8. 2009 14:42
RE: Telefónica O2 potvrdila filtrování stránek
mentor 17. 8. 2009 10:25
důvod?
oddTom 17. 8. 2009 12:46
RE: Telefónica O2 potvrdila filtrování stránek
anonymní uživatel 18. 8. 2009 14:41