Hlavní navigace

Alibaba kupuje od NetEase za 2 miliardy dolarů online prodejce zboží Kaola

Sdílet

Karel Wolf

Čínský e-commerce gigant Alibaba Group kupuje od čínské internetové společnosti NetEase, která se specializuje na vývoj a distribuci her, za dvě miliardy dolarů internetový obchod Kaola. Informuje o tom web ekonomické televizní stanice CNBC

Koala představuje obří čínský e-shop, který se specializuje na prodej zahraničního zboží čínským spotřebitelům, orientuje se přitom převážně na prémiové oblečení, elektroniku a sportovní vybavení.

Alibaba paralelně investovala 700 milionů dolarů do NetEase Cloud Music, součásti NetEase, která provozuje a vyvíjí platformu pro streamování hudby. Tento trh momentálně v Číně prakticky zcela ovládá firma Tencent, hlavní konkurent Alibaby, která drží v oblasti streamování hudby 83,8 % tržního podílu. Samotná Alibaba provozuje streamovací službu Xiami, která ale drží pouhé 2,1 %, oproti tomu NetEase Music si již ukousla 10,3 procent podílu na trhu.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory