
Čínský e-commerce gigant Alibaba Group kupuje od čínské internetové společnosti NetEase, která se specializuje na vývoj a distribuci her, za dvě miliardy dolarů internetový obchod Kaola. Informuje o tom web ekonomické televizní stanice CNBC.
Koala představuje obří čínský e-shop, který se specializuje na prodej zahraničního zboží čínským spotřebitelům, orientuje se přitom převážně na prémiové oblečení, elektroniku a sportovní vybavení.
Alibaba paralelně investovala 700 milionů dolarů do NetEase Cloud Music, součásti NetEase, která provozuje a vyvíjí platformu pro streamování hudby. Tento trh momentálně v Číně prakticky zcela ovládá firma Tencent, hlavní konkurent Alibaby, která drží v oblasti streamování hudby 83,8 % tržního podílu. Samotná Alibaba provozuje streamovací službu Xiami, která ale drží pouhé 2,1 %, oproti tomu NetEase Music si již ukousla 10,3 procent podílu na trhu.