Hlavní navigace

Lupa.cz - DigiZone

Co umí a nabízí německá kabelová platforma GigaTV od operátora Vodafone

Články

Set-top boxy s operačním systémem Android: Přístroje MXQ od firmy Shenzhen Shiningworth

Šestou část našeho seriálu věnujeme přístrojům MXQ z produkce čínské společnosti Shenzhen Shiningworth Technology. Ta má značku MXQ zaregistrovanou i oficiálně, i když ne pro území Evropské unie.

Petr Faistauer

22. 6. 2018
Doba čtení: 9 minut

Ministerstva investují do přechodu na DVB-T2 miliony, na nákup přijímačů vypíšou veřejné zakázky

Ministerstvo vnitra připravuje tendr na nákup více než pěti set televizních přijímačů v hodnotě necelých deseti milionů korun. Odhadované náklady ostatních resortů jsou zatím výrazně nižší.

Jan Brychta

21. 6. 2018
Doba čtení: 4 minuty

Vlastní DVB-T2 přijímač desetina, nebo pětina domácností? ATO vysvětluje rozdílné údaje

Podle kontinuálního výzkumu Asociace televizních organizací přijímá DVB-T2 vysílání sedm procent domácností. Podle průzkumu Českých Radiokomunikací ale podíl domácností vybavených DVB-T2 přijímačem dosahuje 22 procent.

Jan Brychta

18. 6. 2018
Doba čtení: 5 minut

Přechod na DVB-T2 nebude zadarmo, vybraná ministerstva vyčíslila související náklady

Čáska potřebná na nákup nových přijímačů a případnou úpravu anténních rozvodů pro příjem DVB-T2 vysílání nepřesáhne u většiny oslovených resortů částku sto tisíc korun.

Jan Brychta

15. 6. 2018
Doba čtení: 3 minuty

DVB-T2 nabírá další zpoždění, vláda projedná přechodový plán až ke konci prázdnin

Původně měl být technický plán přechodu schválen do konce června. K tomuto datu by měla Evropská komise od členských států obdržet harmonogram uvolňování pásma 700 MHz.

Jan Brychta

12. 6. 2018
Doba čtení: 6 minut

Jak vypadá a co nabízí kabelová platforma Xfinity americké společnosti Comcast

Po menší pauze představí náš IPTV seriál opět služby vybraného zahraničního poskytovatele. Ve dvou dílech se podíváme na největší mediální korporaci na světě Comcast a probereme nabídku její značky Xfinity.

Petr Faistauer

11. 6. 2018
Doba čtení: 15 minut

Diváci nesledují reklamu aneb skupina Nova jako iniciátor nebo brzda dalšího vývoje

Na dubnovém setkání s operátory oznámila televize Nova, že její televizní skupina jako celek „přichází na IPTV platformách o 35 procent diváků, kteří sledují pořady, avšak nikoliv reklamu“.

Petr Faistauer

8. 6. 2018
Doba čtení: 5 minut

Andrea Hurychová (WeDigital): Na YouTube kampaně se vyplatí angažovat i mikroinfluencery

Agentura WeDigital propojuje značky a influencery z YouTube nebo Instagramu. Nedávno realizovala třeba kampaň pro pivo Excelent, její zakladatelka ale působí i jako certifikovaná trenérka pro tvorbu online videí.

Jan Brychta

5. 6. 2018
Doba čtení: 8 minut