Však jo ... prodavači na místě klienty pošlou k terminálu. Tam si to klienti přes internet objednají, pak to v platebním automatu zaplatí a nakonec si to vyzvednou na výdejním místě. V tom okamžiku je to prodej přes internet, bez omezení na státní svátky a včetně 14 dní na vrácení zboží.
Jsem zvědav kdy to zavedou supermarkety.
docela rád bych viděl někoho z té kontroly, jak si DOVOLI tvrdit, že při vámi popisovaném způsobem prodeje se NEJEDNA o prodej přes internet (= uzavření kupní smlouvy na dálku).. jakmile by to udělal, tak by to byl docela zajímavý precedens, kdy by Alza mohla na naprosto všechy žádosti o vrácení ve 14 denní lhůtě po právní stránce udělat dlouhý nos a "mávat papírem od státní instituce" .. a pak, kdyby se s nimi někdo soudil, tak by soud zase musel uznat, že ten cár papíru státní úřad vydal naprosto neoprávněné (resp. jednalo se o kupní smlouvu uzavřenou na dálku) a v takovém případě by zase Alza byla na koni, zažalovala daný státní orgán a vysoudila nejenom uloženou pokutu zpět, ale i penále a podobné příslušenství.. to jsem fakt zvědav, zdali taková situace nastane.. :)
Az na ten detail, ze pokud je kupni smlouva uzavrena na pobocce, coz je v tomto pripade nesporne, tak se opravu o uzavreni smlouvy na dalku nejedna. A je uplne jedno, jaky technicky prostredek je k tomu zvolen. Ze by se v tomto pripade (mozna) prodejce ocitl v situaci dukazni nouze je vec jina.