Hlavní navigace

Atari se nelíbí reklama Nestlé. Kopíruje prý jejich kultovní hru

21. 8. 2017

Sdílet

Pong, Breakout nebo Arkanoid. Slavná hra ze sedmdesátých let se stala předmětem sporu mezi klasickou herní firmou a tradiční čokoládovnou. 

Loňská kampaň na sušenky Kit Kat právě klasiku využila a postavila na jejím základě svou reklamní hru. Podle serveru BBC Atari vadí, že švýcarská korporace vědomě využila vzhled a atmosféru hry.

Atari tvrdí, že podoba s původní hrou je „zřejmá a očividná“ a že Nestlé nemůže tvrdit, že je nevinná. Mluvčí švýcarské společnosti k tomu řekl, že jde o reklamu, která běžela pouze v Británii v roce 2016 a Nestlé ji nehodlá znovu použít. Proti obvinění se chce důrazně bránit.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).