Hlavní navigace

Atmedia od května prodává reklamu na TV Paprika

30. 4. 2019

Sdílet

TV Paprika Autor: AMC

Původem maďarská stanice TV Paprika si od května nechá měřit sledovanost na českém trhu. Při prodeji reklamy ji bude zastupovat společnost Atmedia. Kanál zaměřený na recepty a vaření typicky cílí na ženy ve věku 25–59 let.

TV Paprika je součástí televizní skupiny AMC. V krátké době jde o další stanici z jejího portfolia, kterou Atmedia zastupuje. Firma prodává reklamu pro celkem 29 televizních stanic.

Na našem trhu vysílá TV Paprika od roku 2005, od roku 2018 je zcela lokalizovaná do českého jazyka. Je v nabídce satelitních, kabelových a IPTV operátorů. Lokální produkci zastupují například pořady Hezky Česky s Vendy a Adamem, Pepeho zdravá kuchyňa, nebo Česko-slovenský mlýnek.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).