UVNITŘ FOTO Oblíbily si vaše děti večerní animované pásmo Animáček na digitální plnoformátové televizi Barrandov? Pak byste se měli mít na pozoru, pokud s vámi navštíví také supermarket nebo některou z prodejen potravin. Vedení tohoto programu se totiž rozhodlo, že bude Animáček propagovat vlastní nanukovou zmrzlinou. Ta se na trh dostane ve středu 1. června.
Z ARCHIVU: Televize Barrandov spustila novou aplikaci pro iPhone
Rozhodli jsme se pro spolupráci s ryze českou společností, přestože o zmrzlinu Animáček měly zájem i nadnárodní koncerny,
uvedl při příležitosti uvedení nové zmrzliny na trh ředitel marketingu TV Barrandov Janis Sidovský. A kdo tedy bude oním výrobcem? Společnost Pinko, která na tuzemském trhu působí od roku 1991. Pinko je stejně jako TV Barrandov ryze česká firma, která garantuje prvotřídní kvalitu produktu,
myslí si Sidovský.
ČTĚTE TAKÉ: Léto na TV Barrandov: Vinnetou, české filmy a reprízy Českého milování
Nanuk Animáček by se měl dostat do prodejen díky jedné ze sedmnácti distribučních společností v České republice a dvou na Slovensku. Barrandov počítá s tím, že na svém webu navíc zveřejní interaktivní mapu, jež bude ukazovat, kde je možné tuto zmrzlinu sehnat. Ta však nebude jedinou, která by v budoucnu dětské pásmo propagovala. Počítá se například i s plyšovými hračkami. Ty se mají na trhu objevit na pozdim.
Nová nanuková zmrzlina Animáček, která bude propagovat stejnojmenné dětské pásmo na TV Barrandov. (Foto: TV Barrandov)