Bazarová aplikace Letgo během března na svých stránkách oznamovala, že v dubnu na českém trhu službu ukončí a zastavila příjem nových inzerátů. V podobné situaci bylo i několik dalších evropských trhů. Nyní to vypadá, že si to rozmyslela, všiml si server Aktuálně.cz.
Podobně jako v případě stažení z více evropských trhů, ani následnou změnu služba nijak nekomentovala a odpověď z amerického provozovatele není možné dostat, prostě jen servery aplikace zase fungují a odchod po anglicku se nekonal.
Služba zhruba před rokem v Česku investovala masivní prostředky do nadlinkové reklamní kampaně „Vyfoť, sdílej, domluv a prodej“, kterou prakticky nešlo přehlédnout. Jsou marketingové náklady důvodem „druhé šance“?
Původně americkou službu založili v roce 2015 Alex Oxenford a Jordi Castello. Aplikace má ke dnešku globálně okolo 100 milionů stažení a denně registruje kolem 500 tisíc nových inzerátů.