![O2 - logo](https://i.iinfo.cz/images/67/o2-logo-1.jpg)
- 15:25 – do zprávy jsme doplnili vyjádření O2
„Smyčka při přesměrování“ nebo „Tato stránka teď nefunguje Server XY vás příliš mnohokrát přesměroval.“ To jsou chybová hlášení, která se momentálně části klientů O2 zobrazují při zadání URL některých webů.
Někteří zákazníci si na to stěžují na sociálních sítích:
@O2_CZ @O2GuruCZ věděli byste kde je problém. Nejsem sám, je nás víc :-) . Některé URL fungují,
— Jarda Pajskr (@Jarocelebrate) February 11, 2021
jiné ne pic.twitter.com/Nf4nPAHhq7
Podle zkušeností redakce Lupy se chyba vyskytuje bez ohledu na používaný prohlížeč (Chrome, Edge, Safari…).
Problém nastává obvykle v případě, že uživatelé zadávají adresu ve tvaru „[jmenodomeny].cz“ Pokud URL zadají v celé podobě, tedy včetně „https://www.[jmenodomeny].cz“, většinou se na web dostanou.
Operátor podle svých reakcí na Twitteru o problému ví a jeho technici jej řeší.
AKTUALIZACE 15:25 – Problém by už měl být vyřešen. „Někteří naši zákazníci v Praze, kteří využívají připojení k internetu přes DSL přípojku, mohli dnes dopoledne zaznamenat potíže s načítáním stránek. Příčinu zatím analyzujeme. Díky rychlému zásahu našich techniků a změně konfigurace se podařilo potíže vyřešit a nyní je vše v pořádku,“ odpověděla na dotaz Kateřina Mikšovská z tiskového oddělení O2.