CBS a Viacom se spojují do firmy ViacomCBS

14. 8. 2019

Sdílet

Viacom

Dva velcí hráči amerického i světového zábavního průmyslu – společnosti CBS a Viacom -, oznámili, že se spojí do jednoho podniku. CBS je s podílem 22 % nejsledovanější televizní síť na americkém trhu, Viacom naopak přinese do společné firmy filmová studia Paramount Pictures nebo stanici MTV. 

Portfolio pořadů spojené firmy bude čítat více než 140 tisíc epizod televizních seriálů a práva k více než 3600 filmům. Největšími taháky jsou například Star Trek nebo Mission: Impossible. Sloučená mediální skupina natáčí obsah ve 45 jazycích a její placené kanály jsou dostupné prakticky v každé zemi na světě.

ViacomCBS si od spojení slibuje například globální expanzi svých VOD služeb nebo vytvoření výnosnějšího portfolia reklamního prostoru pro zadavatele inzerce.


Autor: ViacomCBS
Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).