Velice jednoduché - ono sice hodně lidí řvalo že se na Primu přestane koukat, ale je to zrovna ta skupina lidí která Primu už předtím sledovala minimálně. A cílové skupině která Primu sleduje hodně je nějaká problematika přetáčení reklam ukradená.
Upřímně nechápu jak může kanálu Prima Love růst sledovanost. Vždyť tam pořád opakují staré primácké vykopávky stejně jako na Prima Star. 2,65 % je na zbytečný kanál opravdu hodně. Takovou sledovanost by měla mít TV Seznam a ne Love.
Zenske kanaly jsou dobra investice jako CT3 apod. Vysila se tam stary odpad, v pripade Love telenovely a nemecke romanticke filmy, ale divaky to porad ma. Ale vysilaji i kvalitni veci, ted tam jedou od znova Zoufale manzelky. Skvely serial s nadprumernym hodnocenim na CSFD.
V článku se neuvádí ani zdroj a ani kdo + jak měření prováděl. Z důvodu "nucených" a neúnosně dlouhých reklam, přestala Prima pro nás i pro spoustu našich známých existovat a proto se nedokážu ubránit silnému pocitu, že Prima nafukuje čísla a oblbuje celý trh.
Jde o výsledky oficiálního elektronického měření sledovanosti, které uznávají všechny stanice na trhu. Pro Asociaci televizních organizací ho zajišťuje společnost Nielsen Admosphere. Měřena je sledovanost živého vysílání i zpožděného sledování. Do článku to pro jistotu doplním.