Upřímně nechápu jak může kanálu Prima Love růst sledovanost. Vždyť tam pořád opakují staré primácké vykopávky stejně jako na Prima Star. 2,65 % je na zbytečný kanál opravdu hodně. Takovou sledovanost by měla mít TV Seznam a ne Love.
V článku se neuvádí ani zdroj a ani kdo + jak měření prováděl. Z důvodu "nucených" a neúnosně dlouhých reklam, přestala Prima pro nás i pro spoustu našich známých existovat a proto se nedokážu ubránit silnému pocitu, že Prima nafukuje čísla a oblbuje celý trh.
Velice jednoduché - ono sice hodně lidí řvalo že se na Primu přestane koukat, ale je to zrovna ta skupina lidí která Primu už předtím sledovala minimálně. A cílové skupině která Primu sleduje hodně je nějaká problematika přetáčení reklam ukradená.
Zenske kanaly jsou dobra investice jako CT3 apod. Vysila se tam stary odpad, v pripade Love telenovely a nemecke romanticke filmy, ale divaky to porad ma. Ale vysilaji i kvalitni veci, ted tam jedou od znova Zoufale manzelky. Skvely serial s nadprumernym hodnocenim na CSFD.
Jde o výsledky oficiálního elektronického měření sledovanosti, které uznávají všechny stanice na trhu. Pro Asociaci televizních organizací ho zajišťuje společnost Nielsen Admosphere. Měřena je sledovanost živého vysílání i zpožděného sledování. Do článku to pro jistotu doplním.