Češi se nehrnou do změny operátora a ceny služeb často hodnotí neutrálně

29. 8. 2018

Sdílet

Češi příliš nemají zájem o změnu operátora. Společnost Nielsen Admosphere vydala průzkum na takzvané internetové populaci od věku 15 let a výše, který ukazuje, že pouze 11 procent zákazníků v následujících šesti měsících chce změnu operátora uskutečnit. V uplynulém roce ho změnilo jen 13 procent klientů.

Nejčastějším důvodem změny je cena. Nízký zájem o změnu je pravděpodobně vedle pohodlnosti také fakt, že operátoři v podstatě nabízí tarify velice podobné a je těžké najít něco skutečně odlišného a výhodnějšího. Je přitom faktem, že Česko má jedny z nejdražších datových tarifů v Evropě.

Průzkum spokojenosti s mobilními cenami

Výzkum také ukazuje, že 29 procent zákazníků hodnotí cenovou úroveň mobilních služeb v Česku neutrálně a šest procent pak situaci neumí posoudit. Spíše nepříznivě stav hodnotí 28 procent lidí, velmi nepříznivě 16 procent. Velmi příznivě situací vidí pouze tři procenta dotázaných, spíše příznivě pak 19 procent.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Reportér Lupa.cz a E15. O technologiích píše také do zahraničních médií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).