Český e-commerce startup Foxdeli získal investici ve výši přes 10 milionů korun. Hlavním investorem je fond Lighthouse Ventures Michala Zálešáka, který disponuje penězi z Evropské unie a který je v posledních měsících na českém trhu poměrně dost aktivní.
Za mladým Foxdeli, který na podzim odstartoval v ostré verzi, stojí tým kolem služby Balíkonoš. Firma Hifour, pod níž Balíkonoš spadá, v prosinci loňského roku prodala část závodu do rukou společnosti Foxdeli.
Foxdeli e-shopům umožňuje „správu všech dopravců z jednoho místa, personalizaci zákaznických e-mailů a SMS, a to i během doručování, a hladké řešení problémových objednávek.“ Je možné integrovat dopravce, komunikovat se zákazníky i během doručování a podobně.
Trenýrkárna.cz uvádí, že při beta testování v červenci roku 2018 dokázala snížit počet nedoručených zásilek 45 procent. „Z 2,6 procenta nedoručených zásilek se nám podařilo během měsíce používání Foxdeli udělat 1,41 procenta,“ počítá ředitel e-shopu Ruslan Skopal.
Peníze mají Foxdeli pomoci v dalším vylepšování. „Vedle již spuštěných funkcí jako oznamovací centrum, které snižuje vratkovost, spustíme funkce brandingu. Doručení objednávky tak bude probíhat již výhradně pod značkou e-shopu, nehledě na vybrané přepravní společnosti,“ uvádí šéf Foxdeli Martin Jareš.