Český módní e-shop Bibloo kupuje koupil konkurenci v podobě Urbanstore.cz. Bibloo už působí na deseti evropských trzích a díky uskutečněné akvizici se dle svých slov chce na všech těchto trzích stát jedním ze tří největších hráčů.
Bibloo získalo 60 procent v Urban Store od mediální skupiny Media Bohemia a zbylých 40 procent od podnikatele Miroslava Koláře.
Bibloo provozuje firma Digital People, kterou ovládají Václav Skála a Petr Liesner. V obchodním rejstříku vykazuje pouze finanční výsledky za rok 2016, kdy tržby dosáhly na 149 milionů korun a podnik byl ve ztrátě. Společnost uvádí, že od té doby roste o desítky procent ročně. Urban Store za rok 2018 dosáhl na tržby 249,5 milionu a je rovněž ztrátový.
„Naším hlavním cílem je rychlý kontinuální rozvoj společnosti. Pro rok 2020 plánujeme v rámci skupiny dosáhnout objem přijatých objednávek od zákazníků ve výši 1,5 miliardy korun,“ uvádí k dalším plánům zakladatel a šéf Bibloo Aleš Pitro.
„V říjnu tohoto roku jsme za plného provozu a při zachování stoprocentního servisu našim zákazníkům přemístili logistické centrum do nových skladovacích prostor v Jenči u Prahy, které mají zabezpečit dostatečnou kapacitu pro další očekávaný rozvoj v příštích letech. Aktuálně Bibloo zaznamenává velmi silný nárůst tržeb, který za čtvrté kvartální období dosáhne 50procentního navýšení oproti stejnému období v loňském roce,“ doplňuje Pitro.