Hlavní navigace

Český košík: E-shopy významně zvýšily svou bezpečnost

26. 9. 2016

Sdílet

Podle už tradiční studie Český košík došlo u tuzemských internetových obchodů mimojiné meziročně k zásadnímu nárůstu šifrování přenášených dat pomocí HTTPS. I přesto je ale téměř polovina stále neřeší. 

Data čerpá Český košík z 111 e-shopů, které podle svých veřejných čísel zařídí přibližně sedmdesát procent obratu české e-commerce.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 9. 2016 14:24

    Starous (neregistrovaný)

    a kolik z nich má furt heslo v databázi v plaintextu? Jinak momentálně mě štve alza s tím že si vždy ukládá číslo mojí karty do db, proto tam platím jenom hotově :/

  • 28. 9. 2016 23:05

    MaT

    A opravdu si to číslo ukládá Alza? Já myslel, že je to vlastnost platební brány a k obchodníkovi se číslo karty (ani další údaje o kartě) nedostanou...

  • 27. 9. 2016 9:19

    Saljack

    Vyznamne? Mame rok 2016 a HTTPS je naproste minimum eshop bez HTTPS nema uz existovat.

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).