
Český startup Productboard získal v rámci series B investici ve výši 45 milionů dolarů. Stalo se tak zhruba po roce, kdy firma uzavřela investici 18 milionů dolarů. Celkově už se pražský podnik aspirující na pozici takzvaného jednorožce (startup s hodnotou miliardy dolarů a výše) přišel na 64,7 milionu dolarů. Hodnota společnosti je aktuálně odhadována na 350 milionů dolarů.
Do Productboardu v tomto kole vstoupil slavný fond Sequoia Capital, který v Silicon Valley patří mezi legendární. Proslavila ho třeba investice do Googlu. Připojili se rovněž Bessemer Venture Partners, která má v portfoliu třeba Yelp, Twitch, Pinterest nebo Twilio.
Peníze v Productboardu mají rovněž slavní Kleiner Perkins, londýnský Index Ventures a české entity Credo Ventures, Rockaway Capital a Reflex Capital.
Productboard, který založili Hubert Palán a Daniel Hejl, má mezi zákazníky Dell, Zendesk, Avast, Unity a další. Vyvíjí SaaS software, díky kterému je možné spravovat vývoj digitálních produktů. Je po něm poptávka související s tím, jak se čím dál více produktů digitalizuje.
„Objevuje se poptávka po nástrojích, které s touto digitalizací pomohou. Daří se nám prodávat agresivněji, než jsme si původně mysleli. Jsme v situaci, kde byl CRM software ještě před tím, než se z něj stal CRM,“ uvedl už dříve pro Lupu Palán. O firmě si více přečtěte v našem textu a rozhovoru.