Nevím, jestli je pokryta D1 dobře, nebo špatně. Důležité je, že Český rozhlas jasně dopředu řekl, že bude pokrývat hlavní silniční tahy, nikoliv města. Poslech rádia, světe div se (a tím i hlavní byznys), se odehrává hlavně v autě. V autech také bude stoupat penetrace přijímačů nejrychleji. Pokrytí obyvatelstva se vždy uvádí, i když ho pokrýt nechceš. Zde se jedná o úřednický nesmysl, požadovat procenta pokrytí obyvatelstva. Daleko větší význam by mělo uvádět procenta pokrytí dálnic, silnic s modrým autíčkem, jedniček a tak dál......Ač si o tom myslím své, není z mého pohledu o čem debatovat. Ledaže bych chtěl vedení ČRo defenestrovat....
Jestli je to odpověď na můj komentář, tak ne, takovou představu skutečně nemám. Vadí mi zvolený postup - máme sice pokryty všechny haldy v severních Čechách, ale D1 pokryta není, i když by tím zároveň spláchli stotisícovou Olomouc a komplet Moravskou bránu se spoustou dalších měst.
Možná, kdyby pan ředitel nastínil koncepci, s jakou se síť buduje, bylo by to jasnější. Takhle to vypadá, že chce mít pokryto co největší celistvé území - bez ohledu na pokrytí obyvatelstva. Moc hezky to pak na mapě vypadá, že. :-/
Ještě, že tak nepostupovali při budování sítí mobilní operátoři.
Jasně tam říká, že "Tímto krokem samozřejmě nekončíme a již nyní pracujeme na přípravě další fáze pokrytí," takže nechápu, proč tu ryješ. Jestli máš představu, že všechno je možné hned, tak to tak ve skutečném světě není. Rozšíření z 40% na 60% pokrytí není vůbec malý krok, deset nových vysílačů také není málo.