Hlavní navigace

Český Trask kupuje majoritu v tuzemské UX/UI společnosti Bell & Hurry

Sdílet

Jan Sedlák 5. 10. 2021
Pavel Riegger, Trask a Lukáš Zazvonil, Bell & Hurry Autor: Trask

Česká softwarová společnost Trask kupuje majoritu v agentuře Bell & Hurry zaměřené na UX a UI. Trask nyní vlastní podíl 50,01 procenta. Zbytek ovládá podnik Clarify, kde drží stoprocentní podíl Lukáš Zazvonil. Agentura bude nadále fungovat samostatně pod názvem Bell & Hurry, a Trask Company.

“Pro Trask je rozšíření UX expertízy strategickým krokem. Kromě dodávek integračních a optimalizačních projektů se společnost zaměřuje na komplexní end-to-end dodávky obsahující také business logiku, regulatoriku nebo zmíněný UX design,” vysvětluje Trask transakci. Firma chce mimo jiné posílit u velkých mezinárodních klientů.

Bell & Hurry funguje od roku 2016. Mezi zákazníky patří Moneta, firmy ze skupiny PPF, UniCredit, O2, Skupina ČEZ, Raiffeisen Bank, Zurich Insurance Group nebo jihoafrický banka Nedbank. Má třicítku designéru. Trask je na trhu 27 let. Dosahuje na roční obrat 1,2 miliardy korun.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.