Vlákno názorů k článku
CETIN odstřihne zákazníky 365internet. Poskytovatel mu prý dlouhodobě neplatí od pastevec - Tři roky jsem spokojeným zákazníkem 365internet. Mám zaplacené...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 10. 2022 11:34

    pastevec

    Tři roky jsem spokojeným zákazníkem 365internet. Mám zaplacené roční připojení 250/25 Mb do dubna 2022. Vše fungovalo až do včera 6.10. 16:30 , kdy bohužel v době mino pracovní dobu podpory Cetinu u mě došlo k úplnému výpadku VDSL modemu (včetně WIFI 2,4 i 5 GHz). To nemělo vysvětlení, nikdy jsem to neviděl. Restart modemu nepomohl. Dovedete si asi představit tu situaci, kdy nevíte, co se děje.
    Abych to zkrátil. Cetin mě přepojil k sobě a připojení slíbil provozovat do konce října na svoje náklady. Za to mu děkuji, nicméně netuším, čí jsem momentálně zákazník (a za jakých sml. a bezpečnostních podmínek). Ani nevím, na základě jakých právních předpisů mě někdo z Internetu vůbec mohl odpojil ??? Možná byste to v redakci mohli čtenářům vysvětlit.

    DODATEK - K virtuálnímu operátorovi jsem už před lety přešel proto, že mi opravdu dlouhodobě nevyhovují vysoké ceny dat v ČR (viz srovnání např. s Polskem, kde je operátorů na trhu víc a podmínky lepší). Také mi připadalo pěkné, že mi 365internet dal slevu 10% z ceny, když jsem udělal roční objednávku (jako mi např. vyhovuje sleva 10% u VZP, když si sjednám on-line pojištění). To z nikdo z velké trojky nenabízí, nechápu proč?

    Nyní mám pocit, že místo aby se český telekomunikační trh rozvíjel rychleji zavedením skutečného čtvrtého operátora, tak je to zase majetkově propojené (tedy i utlumené) a ke skutečné konkurenci nedošlo. K pozitivním změnám, jako je internet bez závazků, dotlačila místní telekomunikační „monopoly“ až Evropská Unie (díky zato). Přesto si myslím, že situace na českém telekomunikačním trhu je v porovnání s okolními státy horší, než by být musela.

  • 7. 10. 2022 11:58

    nitruhir

    Jasně, přejít k virtuálovi proto, že dá nějakou slevu a chce peníze na rok dopředu. Jenomže výsledek je vidět právě teď, když se to celé sesypalo jak domeček z karet. Prostě žádná sleva není zadarmo a jestli se nějaký virtuál trapně podbízí zákazníkům a neuvědomí si, že to ekonomicky nelze zvládnout, pak je to jeho osobní selhání a nepomůže tomu ani čtvrtý nebo stý padesátý další operátor.

  • 7. 10. 2022 13:41

    pastevec

    Jasně. Překlep. Správně 2023.
    Mám k tomu výpadku internetu momentálně ještě Covid, tak jsem intelektuálně na dně :)

    7. 10. 2022, 13:41 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).