Otázka jak ten Apple pro chudé funguje i mimo Čínu a země globálního jihu ?
Jde i spíš o marketing levné alternativy ,která čistě technicky je minimálně dobrá. Jasné, že kdy by se to vyrábělos s normami jako Apple, tak levné by to nebylo. Ale v číně mají nižší kupní sílu a levné služby\cenu práce tedy není tu tolik lidí který třeba na Apple nedosáhnou a takové komplexní značky jako Xiaomi má význam.
Tedy ofenzíva na trhu nebo splnění podmínky aby tam byly zásadně prodeje se nehnou.
Tato podprahova masirka je fakt už přes čáru.
Xiaomi store není ukradený Apple store, stejně tak Lidl není kopie Alberta!
Obě tyto společnosti mají cca 15% Čínského trhu a cili na stejné portfolio zákazníků. Xiaomi již dávno není volba pro chudé a to co prodává v Evropě je jen malá a levnější část produkce.
Jen pro kontext, v Evropě je cca 750tisic možných zákazníků, avšak v samostatné Číně 2x tolik a když se pripocita zbytek Asie, tak těch 15% podílu vůbec nevypadá špatně.