„Buďte u toho!“ vyzývá chystaná zpravodajská stanice CNN Prima News své budoucí diváky. Zveřejnila totiž první detaily marketingové kampaně, jejímž ústředním sloganem je právě zmíněné heslo. Televizní spoty a venkovní reklama mají jako hlavní vizuál velký mikrofon na modrém pozadí s atypickým trojúhelníkovým nástavcem v barvách CNN Prima News. Kampaň je zatím ve své první fázi a v následujících dnech a týdnech bude nabírat na intenzitě.
„Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize, a jsme hrdí, že můžeme být u toho. Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého art directora ČT24. Poprvé spolupracujeme i s těmi nejprotřelejšími kreativci, kteří se zapsali do historie české reklamy,“ říká marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.
Kreativní koncept kampaně je z dílny agentury Espresoo, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel agentur Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon, které pracuje pro televizní giganty jako ABC, NBC, FOX a samozřejmě CNN.
CNN Prima News bude vysílat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zaměří se na domácí zpravodajství, ale bude využívat i rozsáhlou síť CNN. Podle tiskových materiálů „bude informovat diváky v reálném čase a z míst, kam se většina ostatních redakcí dostane obtížně, s odstupem, nebo vůbec“.