Názory k článku
Covid pomohl i módě na internetu, e-shopy v ČR loni udělaly obrat 31 miliard

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2021 15:35

    drbnuty_krocan

    Kdo neplatí desátek Glami, ve "výzkumu" se neobjeví, ale na druhou stranu prezentovat svoje klienty jako celý trh je u nás běžný kolorit agregátorů.

    Nahlédnul jsem u klienta do Google Analytics a s jednou doménou (provozuje jich v ČR několik) je v návštěvnosti před Astratexem. Kdyby měl někdo z umístěných odvahu napsat, jak moc ta čísla nesedí, bude mít můj respekt.

  • 18. 1. 2021 21:54

    Smazaný profil

    pokud nekdo pouziva k analyze similarweb uz tim ukazuje, ze si jen vymysli. Z dat od cca 30 webu s navstevnosti 1-3M UIN mesicne mohu rici, ze vysledky to generuje nahodne v rozmeru +- 10-70 %.

    Co se tyka dat z daneho clanku tak s ohledem na to, ze o jednom ze zminenych vim vice nez dost, tak mohu rici, ze data se vuci realite lisi asi o 150 % co se tyka navstevnosti.

    spise mam pocit, ze se chce nekdo stat jakoze samozvanou autoritou z oboru, vyuzije dat co sezene, neresi spravnost apod. ale media to otisknou

  • 21. 1. 2021 11:14

    kristyna.rakovska

    Dobrý den, uvědomujeme si, že data z webu Similarweb nemusí být v absolutních číslech naprosto přesná, avšak trendově odpovídají realitě.

    Zároveň je nám Similar web nejlépe veřejně dostupným nástrojem. Vybrali jsme ho i z toho důvodu, že si na něm realitu, kterou uvádíme může každý snadno ověřit (data jsme sbírali na konci prosince, aby byly za poslední půl rok v roce 2020, kdy jsou návštěvy nejvyšší, teď se čísla mohou lišit). Navíc, do žebříčku zahrnujeme jen e-shopy s českou doménou.

    Samozřejmě bychom byli rádi za přesná čísla – například – z účtů Google Analytics, bohužel ale oba víme, že všechny e-shopy tyto informace neposkytují a tak by žebříček nebyl přesný už vůbec.

    Každopádně, pokud máte jakékoliv informace a data, která by popírala správnost našeho výzkumu, budu moc ráda, když mi je pošlete na kristyna.rakov­ska@glami.cz.

    Hezký den za GLAMI, Kristýna Rakovská

  • 21. 1. 2021 11:22

    kristyna.rakovska

    Dobrý den, není pravdou že by v žebříčku byli jen e-shopy, které jsou přítomné na GLAMI.cz. Příkladem, Zalando, které je v obou žebříčcích hned na 2. místě, na GLAMI není. Za ním bych mohla pokračovat například Deichmannem nebo H&M. Výzkumy děláme nezaujatě a nehraje v nich roli, kdo je a kdo není na GLAMI jako náš partner.

    V případě, že máte data, která by ukázala, že je nějaký e-shop, na který jsme ve výzkumu zapomněli, budu moc ráda, když mě kontaktujete na kristyna.rakov­ska@glami.cz. V návaznosti na to, co pán píše dodám, že to platí samozřejmě pro každého, ne jen pro komentující.

    Děláme vše pro to, aby se ve výzkumu objevil každý módní e-shop, který by v něm být měl a rozhodně není naším cílem kohokoliv pošpinit nebo znevýhodnit. Naopak, cílem našeho výzkumu je všeobecné povědomí o dění na poli módní e-commerce, což se snažíme dokázat i výzkumy a následnými veřejnými webináři ohledně koronaviru, které jsme v uplynulém roku 2020 dělali.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Kristýna Rakovská za GLAMI

  • 20. 1. 2021 13:37

    wm6x

    Jsem nevěděl že někdo kupuje oblečení na internetu bez vyzkoušení. Ja bych na webu nekoupil ani nejlevnější ponožky

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).