Sborník stejnojmenné výstavy shrnuje nový obor a má podle autorů představit obor a proces návrhu digitálního produktu lidem z příbuzných a jiných oborů.
Kdo jsou digitální designéři a v čem spočívá jejich práce? Jaký je příběh vzniku designu digitálních produktů a jakou tento obor přináší do světa byznysu konkurenční výhodu? To jsou otázky, na které souhrnně odpovídá nový sborník.
„Průvodce jednoduše shrnuje fáze procesu návrhu digitálních produktů a služeb a přibližuje svět za pixely každému, kdo se v oboru digitálního designu zatím tolik neorientuje,“ přibližuje sborník Lukáš Marvan. „Příručku mohou UX designéři dát třeba svým klientům, kolegům z jiných oddělení nebo šéfům,“ dodává editorka sborníku Anežka Adamíková.
Výstavu a akce #zapixely navštívilo během loňského roku kolem tří tisíc lidí a stály za ní spojené organizace Czechdesign a Asociace UX. Jmenovitě právě již zmínění Adamíková a Marvan.