Czechdesign vydává knížku o digitálním designu. Jak to vypadá #zapixely?

23. 3. 2017

Sdílet

Sborník stejnojmenné výstavy shrnuje nový obor a má podle autorů představit obor a proces návrhu digitálního produktu lidem z příbuzných a jiných oborů. 

Kdo jsou digitální designéři a v čem spočívá jejich práce? Jaký je příběh vzniku designu digitálních produktů a jakou tento obor přináší do světa byznysu konkurenční výhodu? To jsou otázky, na které souhrnně odpovídá nový sborník.

„Průvodce jednoduše shrnuje fáze procesu návrhu digitálních produktů a služeb a přibližuje svět za pixely každému, kdo se v oboru digitálního designu zatím tolik neorientuje,“ přibližuje sborník Lukáš Marvan. „Příručku mohou UX designéři dát třeba svým klientům, kolegům z jiných oddělení nebo šéfům,“ dodává editorka sborníku Anežka Adamíková

Výstavu a akce #zapixely navštívilo během loňského roku kolem tří tisíc lidí a stály za ní spojené organizace Czechdesign a Asociace UX. Jmenovitě právě již zmínění Adamíková a Marvan

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).