Hlavní navigace

Další velký módní řetězec si otevřel e-shop. H&M si rozjelo novou značku

Jan Beránek

Švédský prodejce oblečení si ke svým značkám přidal další – jmenuje se Arket a k ní otevřel i e-shopy v osmnácti zemích. A to včetně Česka. Na tuzemském internetu tak přibyla další prodejna oblečení. A na rozdíl od Zootu nebo jiných virtuálních obchodů jde o značku, která je zajištěná velkou korporací. Dosud se do internetového prodeje ze světa kamenných prodejen pustilo i H&M nebo Mango. 

Módní byznys na webu přitom pálí peníze neuvěřitelnou rychlostí. Zoot třeba vypsal další rundu dluhopisů, tentokrát za sto padesát milionů. Firma přitom rychle roste, alespoň tedy v tržbách. Za loňský rok zvýšila tržby o 56 procent na 706 milionů korun. Hrubý zisk za rok 2016 firma hlásila ve výši 2,9 milionu korun. 

Našli jste v článku chybu?