Hlavní navigace

Damejidlo.cz spouští službu Dáme rozvoz, rychlé doručování nákupů z e-shopů

19. 7. 2022

Sdílet

Damejidlo.cz - logistika - Dame rozvoz Autor: Damejidlo.cz

Rychlé doručování nákupů z e-shopů. To je nová služba Dáme rozvoz společnosti Dáme jídlo, která se dosud specializovala zejména na rozvážky jídel z restaurací. Teď chce své kurýry využít i jiným způsobem. 

Firma svou expresní dovážkou cílí v ideálním případě na doručení do 30 minut, počítá ale i s doručením do hodiny nebo do 90 minut. Do devadesátiminutového limitu se má podle firmy vejít například prakticky celá Praha. Kurýři mají rozvážet hlavně menší zásilky, třeba dovážku lednic tedy zatím firma nabízet nebude. 

„Vzhledem k našemu zaměření budou našimi prvními partnery restaurace, které mají vlastní e-shopy, ale rozhodně budeme usilovat o co nejširší portfolio firemních zákazníků,“ říká obchodní ředitel společnosti Petr Indra.

V červenci Dáme jídlo rozběhne pilotní projekt s vybranými partnery, od podzimu pak bude službu nabízet všem zájemcům. Postupně má být k dispozici ve více než 100 obcích v České republice.

Modelové časy doručení v Praze

Autor: Damejidlo.cz

Obchodním partnerům bude firma rozvozy nabízet prostřednictvím API, zákazník si tedy bude moci dovážku objednat přímo při nákupu v e-shopech, které si službu implementují. Druhou možností, určenou zejména pro ad hoc případy, bude objednávka dopravy na speciálním webu.

Novinka je reakcí na poptávku z trhu, říká firma. Podle CEO společnosti Filipa Fingla nejde o záchrannou brzdu, která má Dáme jídlo zachránit před covidovým poklesem gastronomického oboru. „Spuštění služby jsme plánovali poměrně dlouho. Pokles po covidu jsme očekávali, ale trh pořád roste. Když porovnám naše čísla před covidem a po covidu, růst je velký. I na základě čísel ze světa si myslím, že jsme teprve na začátku růstu gastronomické oblasti.“

Cenu rozvozu si mají stanovovat samy e-shopy, výše úhrad mezi Dáme jídlo a partnery pak má záviset na řadě parametrů, například na objemu zakázek a podobně, upřesnili zástupci firmy s tím, že tedy nemohou uvést jednu konkrétní cenu pro zákazníka.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 7. 2022 10:42

    Zip07

    "Novinka je reakcí na poptávku z trhu, říká firma. Podle CEO společnosti Filipa Fingla nejde o záchrannou brzdu, která má Dáme jídlo zachránit před covidovým poklesem gastronomického oboru."

    Že by trh tuhle službu poptával zrovna po DJ? Tomu se mi nechce věřit. A klidně ať pokles svádí na covid, ale to jim neuvěří snad ani ten největší ňouma. Ostatní kurýři v době covidu rostli, tak čím to asi bude? Tou šílenou věčně zabugovanou aplikací a ještě mnohem horším webem a tím, jak si se zákazníky vytírají zadní část. Tady u nás je třeba už minimálně pátá pizzerie v DJ od stejného majitele na stejné adrese. Vždycky se ze začátku trochu snaží, aby nabrali hodnocení, nebo si ho možná dokonce z pár účtů dají sami, a pak to flákaj a flákaj a když jim hodnocení klesne pod 3, pizzerii "zavřou" a znovu otevřou pod novým názvem a DJ jim v tom vesele sekunduje.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).