Cestovatelský startup zkouší prorazit tím, že turistům zprostředkovává řidiče na soukromé vyjížďky se zasvěceným komentářem místních obyvatel. Dnes už pro Daytrip jezdí víc než stovka registrovaných řidičů v třinácti evropských zemích.
„Loni jsme za celý rok realizovali kolem 3000 jízd a svezli zhruba 10 tisíc lidí. Pro letošní rok máme plány na realizaci až 15 tisíc jízd s odpovídajícím počtem pasažérů,“ vysvětluje zakladatel firmy Tomáš Turek pro server časopisu Forbes.
Na další rozvoj firmy teď přispěly dva tuzemské fondy, J&T Ventures a Select Ventures Jaroslava Trojana.
„Zakladatele Daytripu jsme poznali v soutěži Vodafone Nápad roku, již v počátku nás zaujal zkušený mezinárodní tým a zajímavá služba pro cestovatele. V následujících měsících nás k investici přesvědčily jak rostoucí prodejní výsledky, tak expanze na další evropské trhy,“ tvrdí šéf J&T Ventures Adam Kočík. Pro J&T to není jediná informace, kterou během poslední doby uzavřela. Na webových stránkách jim v portfoliu přibyly totiž třeba Neuron Soundware nebo DaVinci Travel System.
Investice formou konvertibilní půjčky má Daytripu vydržet přibližně na rok a půl a pak by mělo podle Turka přijít další kolo investování.