Hlavní navigace

Digitální služby od UPC může využívat už více než jeden a půl milionu zákazníků

15. 2. 2018

Sdílet

UPC - operační centrum - headend - Praha

Společnost UPC Česká republika dnes zveřejnila své hospodářské výsledky za loňský rok, podle kterých vykázala ve všech klíčových segmentech růst. Nejvíce spotřebitelů využívá služby kabelové televize, celkem se mělo loni jednat o 527 600 diváků, tedy o necelých třicet tisíc více než loni. Internetové služby si u UPC předplácí 497 500 zájemců, což znamená nárůst o téměř 24 tisíc.

Nejnižší čísla tak generuje nabídka telefonických služeb, kterou ve srovnání s loňským rokem využívá o necelých čtrnáct tisíc zákazníků více a celkem jich je 163 100. V součtu uvedla společnost, že její služby byly na konci loňského roku zpřístupněné až pro 1 509 400 domácností. Jedná se o nárůst o 62 700 ve srovnání s koncem roku 2016.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).