![Warner Bros. Discovery](https://i.iinfo.cz/images/308/warner-bros-discovery.png)
Společnost Warner Bros Discovery nakonec nezruší streamovací službu Discovery+ a ponechá ji jako samostatný produkt vedle „kombinované nabídky“, ve které budou pořady HBO i Discovery.
Generální ředitel David Zaslav to oznámil v rámci hospodářských výsledků za poslední čtvrtletí roku 2022. Důvody pro toto rozhodnutí jsou převážně finanční. Firma má bonitní předplatitele, kteří jsou spokojení s nabídkou Discovery+. „Proč bychom to tedy vypínali?“ poznamenal.
Způsob používání Discovery+ a HBO Max se podle něj výrazně liší. Předplatitelé Discovery+ tuto aplikaci zapínají spíš přes den a nechávají ji spuštěnou i několik hodin. O HBO Max je největší zájem večer, kdy si rodiny vybírají, na co se budou společně dívat.
Společnost měla ke konci roku 2022 celkem 96,1 milionu předplatitelů HBO Max, Discovery+ a klasického HBO. Ve srovnání s předchozím čtvrtletím je to o 1,1 milionu předplatitelů víc. Výnosy streamovacích služeb stouply o 6 %, převážně díky zájmu spotřebitelů o levnější tarify s reklamou. Streamovací divize uzavřela čtvrtletí se ztrátou 217 milionů dolarů, což je meziroční zlepšení o 511 milionů dolarů.
Podrobnější strategii streamovacích služeb chce Warner Bros Discovery představit 12. dubna. Aplikace kombinující obsah HBO, Discovery a dalších stanic se pravděpodobně bude jmenovat Max.
Celkové výsledky hospodaření Warner Bros. Discovery zaostaly za očekáváním trhu. Firma uzavřela čtvrté čtvrtletí se ztrátou 2,1 miliardy dolarů, klesly jí také příjmy z reklamy na tradičních televizních kanálech. „Předpokládáme ale, že ve druhé polovině roku už všechno půjde lépe,“ ujistil generální ředitel.
Finanční situaci mají zlepšit chystané filmové a seriálové trháky. Warneři mimo jiné natočí několik nových celovečerních snímků inspirovaných Pánem prstenů, zelenou dostal také seriál dějově předcházející hororu To.
Spokojenost panuje také s herní divizí. Novinky Hogwarts Legacy, která se odehrává v kouzelnickém světě Harryho Pottera, se během dvou týdnů prodalo 12 milionů kopií a celosvětové tržby dosáhly 850 milionů dolarů.