Už na jaře dala Evropská komise zelenou akvizici americké mediální společnosti Scripps Networks Interactive, která se po svém převzetí stala součástí programů portfolia rodiny Discovery Communications.
Pohlcením firmy Scripps se programy Discovery rozrostly o další tři televizní stanice. Hodnota transakce, za kterou Discovery pořídila aktivity společnosti Scripps, dosáhla podle oficiální tiskové zprávy necelých patnácti miliard dolarů.
Prvním z akvírovaných programů je cestovatelský Travel Channel, druhým je stanice Food Network věnující se vaření a třetím dokumentární kanál Fine Living zaměřený na pořady o bydlení a životním stylu. Novým distributorem všech tří programů se stala společnost Discovery Communications, která od začátku listopadu převezme odpovědnost za jimi vysílaný obsah.
Z pohledu distribuce by po převzetí tří zmíněných kanálů nemělo dojít k žádným zásadnějším změnám. Změní se pouze distributor programových a propagačních materiálů pro český a slovenský trh, kterým se stane agentura Media:List. Ta také sjednotí grafickou podobu a formát jednotlivých promotextů podle vzoru ostatních stanic rodiny Discovery.
Podle informací serveru DigiZone také zatím není na pořadu dne případné překlopení některého z nově akvírovaných programů do Ultra HD (4K) rozlišení.
Schválení transakce Evropskou komisí bylo podmínkou dokončení celé transakce. Discovery se v jejím rámci zavázala nabídnout nezúčastněným distributorům v Polsku práva k vysílání zpravodajské televize TVN24 nebo ekonomické TVN24 BiS, přičemž tato práva by měla mít povahu nevýhradní a neúplnou.