Hlavní navigace

Discovery přebírá kanály Scripps, v jejich distribuci se žádné změny neočekávají

11. 10. 2018

Sdílet

Discovery Channel

Už na jaře dala Evropská komise zelenou akvizici americké mediální společnosti Scripps Networks Interactive, která se po svém převzetí stala součástí programů portfolia rodiny Discovery Communications. 

Pohlcením firmy Scripps se programy Discovery rozrostly o další tři televizní stanice. Hodnota transakce, za kterou Discovery pořídila aktivity společnosti Scripps, dosáhla podle oficiální tiskové zprávy necelých patnácti miliard dolarů.

Prvním z akvírovaných programů je cestovatelský Travel Channel, druhým je stanice Food Network věnující se vaření a třetím dokumentární kanál Fine Living zaměřený na pořady o bydlení a životním stylu. Novým distributorem všech tří programů se stala společnost Discovery Communications, která od začátku listopadu převezme odpovědnost za jimi vysílaný obsah.

Z pohledu distribuce by po převzetí tří zmíněných kanálů nemělo dojít k žádným zásadnějším změnám. Změní se pouze distributor programových a propagačních materiálů pro český a slovenský trh, kterým se stane agentura Media:List. Ta také sjednotí grafickou podobu a formát jednotlivých promotextů podle vzoru ostatních stanic rodiny Discovery.

Podle informací serveru DigiZone také zatím není na pořadu dne případné překlopení některého z nově akvírovaných programů do Ultra HD (4K) rozlišení.

Schválení transakce Evropskou komisí bylo podmínkou dokončení celé transakce. Discovery se v jejím rámci zavázala nabídnout nezúčastněným distributorům v Polsku práva k vysílání zpravodajské televize TVN24 nebo ekonomické TVN24 BiS, přičemž tato práva by měla mít povahu nevýhradní a neúplnou. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).